تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

هیچ نقطه‌ای برای سارقان امن نیست

محمود گیلانی، رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با اشاره به برخورد قاطع با سارقان در این استان گفت: هیچ نقطه‌ای از استان سمنان برای سارقان امن نیست.

کد خبر: ۱۷۱۹۶۴
۰۹:۰۹ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

هیچ نقطه‌ای برای سارقان امن نیست

دیدارنیوز _ استان سمنان: سرهنگ محمود گیلانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس آگاهی استان سمنان برخوردی قاطع با مجرمان حوزه سرقت و باند‌های سارقان داشته است.

وی به آمار ۱۷۰ روزه برخورد پلیس آگاهی استان سمنان با سارقان از ابتدای امسال تا پانزدهم شهریورماه اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از دو هزار و ۴۷۵ طرح عمومی و تخصصی مبارزه با سرقت از سوی پلیس استان سمنان اجرای شد که دو هزار و ۴۵۰ طرح آن مربوط به طرح‌های پیشگیرانه رود‌های مختلف پلیس در سراسر استان سمنان و ۲۵ طرح نیز مربوط به طرح‌های تخصصی پلیس آگاهی این استان در مبارزه با سرقت بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان همچنین از کاهش ۱۴ درصدی وقوع سرقت در این استان از ابتدای امسال تا پانزدهم شهریورماه خبر داد و با بیان اینکه در این مدت سه هزار و ۲۳۹ پرونده سرقت در استان سمنان کشف شده است خاطرنشان کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که سه‌هزار و ۱۸۴ فقره بوده است افزایش دو درصدی داشته است.

سرهنگ گیلانی با بیان اینکه میزان کشف وقوع سرقت در استان سمنان در این مدت ۴۷ درصد بوده است عنوان کرد: این رقم تیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۷ درصدی داشته است.

وی از دستگیری یک هزار و ۵۶ سارق در استان سمنان از ابتدای امسال تا پانزدهم شهریورماه خبرداد و گفت: این آمار نیز بیانگر افزایش دو درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی سرقت‌های به عنف در این استان در بابل ۱۴۰۳ تا پانزدهم شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: سرقت از دستگاه‌های اجرایی نیز با اقدامات صورت گرفته در استان سمنان به شده کاهش یافته است.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از متلاشی شدن ۲۰ باند از سارقین حرفه‌ای در این استان در سال ۱۴۰۳ تا کنون عنوان کرد: این سارقان عمدتاً سارقین منزل هستند که به نام سارقین در حرکت و حرفه‌ای مشهورند که مربوط به استان سمنان نبوده و از استان‌های دیگر اقدام به سرقت در استان سمنان کرده‌اند، اما با همین یک فقره سرقت در استان سمنان نیز شناسایی و دستگیر شدند و همه این سارقان حرفه‌ای سابقه‌دار هستند.

سرهنگ گیلانی از برگزاری جلسات قرارگاه مبارزه با سرقت به صورت منظم خبرداد و افزود: در این جلسات وظایف دستگاه‌های اجرایی در خصوص کاهش سرقت هماهنگ می‌شود و به عنوان یکی از خروجی‌های این جلسات، امروز ارتقای کمی و کیفی دوربین‌های نظارتی در شهر‌های استان سمنان را شاهد هستیم که از وقوع سرقت پیشگیری و به افزایش کشفیات کمک می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسشی مبنی بر اینکه آیا تعداد دوربین‌ها در استان سمنان کافی است تصریح کرد: تعداد این دوربین‌ها در شهر‌های بزرگ استان سمنان در صورت پشتیبانی منظم کافی است، اما در برخی شهر‌ها نیاز به افزایش و ارتقای آن وجود دارد. البته تعداد دوربین‌های نظارتی جاده‌ای مناسب و کیفیت بیشتر این دوربین‌ها نیز خوب است، اما به دنبال رفع معایب دوربین‌های جاده‌ای نیز هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی