تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
با رای شورای عالی بورس

«صیدی» رئیس سازمان بورس شد

بعد از افشای رسوایی وام‌های میلیاردی برای هیات مدیره سازمان بورس و استعفای مجید عشقی، رئیس‌ این سازمان، حجت‌اله صیدی، به عنوان عضو هیات مدیره و رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شد.

کد خبر: ۱۷۱۹۳۹
۱۶:۴۹ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

بورس

دیدارنیوز: حجت‌اله صیدی با رای اکثریت اعضای شورای عالی بورس، به عنوان عضو هیات مدیره و چهاردهمین رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار معرفی شد.

اعضای شورای عالی بورس، در نشست فوق‌العاده ظهر امروز، به حجت‌اله صیدی، به عنوان عضو هیات مدیره و رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار رای اعتماد دادند.

صیدی، دانش‌آموخته رشته حسابداری در دانشگاه علامه طباطبایی است.

رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار، هر سه مدرک دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرده است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به عضویت در هیأت مدیره بانک صادرات ایران و معاون بین‌الملل، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، نایب رئیس هیأت‌مدیره شرکت ایران خودرو، سرپرست حسابرسی در مؤسسه حسابرسی بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بانک صادرات ایران اشاره کرد.

وی همچنین دارای مدارک حرفه‌ای Business Accountant و CIMA از انجمن حسابداران خبره انگلستان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی