تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
من بیایم به زندان می‌روید!

انتقاد مقامات انتخاباتی آمریکا از اظهارات «استبدادی» ترامپ

مقامات انتخاباتی آمریکا و ستاد انتخاباتی کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها، روز دوشنبه به تهدید دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان، مبنی بر این‌که در صورت راه یافتن به کاخ سفید آن‌ها را به زندان خواهد انداخت، واکنش نشان دادند.

کد خبر: ۱۷۱۹۲۴
۱۱:۳۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

ترامپ

دیدارنیوز: مقامات انتخاباتی آمریکا تهدید ترامپ مبنی بر زندانی کردن آن‌ها را محکوم کردند.

به گزارش «رویترز»، ترامپ در یک پست شبکه‌های اجتماعی تهدید به اقدام قانونی علیه تمام کسانی کرد که در انتخابات پیش رو تقلب کنند. وی در پست خود «مقامات انتخاباتی، کنش‌گران سیاسی، و اهداکنندگان» را برجسته کرد.

ترامپ ادعا کرد که آمریکا در حال تبدیل شدن به یک «کشور جهان سومی» است، و هشدار داد که این افراد را تحت «پیگرد‌هایی بی‌سابقه» قرار خواهد داد. او بار دیگر ادعای نادرست خود را تکرار کرد که انتخابات ۲۰۲۰ به نفع جو بایدن، رقیب دموکرات وی «دستکاری» شده بوده است.

مقامات انتخاباتی آمریکا، از جمله آدریان فونتس، وزیر اول ایالت آریزونا، اظهارات ترامپ را «استبدادی» توصیف کردند و هشدار دادند که این اظهارات می‌تواند محرک «خشونت سیاسی» هواداران ترامپ علیه منتقدان وی شود. فونتس خاطرنشان کرد که اطمینان از امنیت مقامات انتخاباتی اکنون یکی از نگرانی‌های اصلی در سطح کشور است.

جاسلین بنسون، وزیر اول میشیگان، در واکنش به تهدید‌های ترامپ بار دیگر تعهد خود را به برگزاری «عادلانه، امن و دقیق» انتخابات اعلام، و تأکید کرد که دروغ‌ها و تهدید‌ها مانع از انجام این مأموریت نخواهد شد. یکی از مقامات انتخاباتی شهرستانی در میشیگان که نخواست نامش فاش شود نیز نگرانی خود را ابراز کرد.

به نقل از العربیه، سخنگوی هریس، عمار موسی، اظهارات ترامپ را «افراطی و نامتعادل» توصیف کرد و او را به دامن زدن به «لفاظی‌های خطرناک و تهدید‌های انتقام‌جویی» متهم کرد. رقابت انتخاباتی ۲۰۲۴ بین ترامپ و هریس بسیار فشرده است و نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهند که نامزد‌ها فاصله بسیار کمی با هم دارند.

به گفته رویترز، بسیاری از کارکنان انتخاباتی که پس از شکست ترامپ در سال ۲۰۲۰ با تهدید مواجه شدند، همچنان در وضعیتی خطرناک به سر می‌برند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی