تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
نماینده کرمان می‌گوید نباید انتقاد سازنده را به حساب حاشیه سازی برای دولت گذاشت

دوستعلی: دولت بهانه دست دشمنان ندهد/ موفقیت جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند

مجید دوستعلی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با بیان اینکه دولت باید مراقب باشد تا به قول معروف بهانه به دست دشمنان ندهد، گفت: دشمنان نظام هیچگاه موفقیت دولت و حکومت جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند بنابراین فارغ از اینکه چه دولتی سرکار باشد همواره می‌کوشند تا عملکرد دولت و نظام اسلامی را زیر سوال ببرند.

کد خبر: ۱۷۱۷۷۰
۱۱:۳۷ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

دوستعلی: دولت بهانه دست دشمنان ندهد/ موفقیت جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند

دیدارنیوز: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت‌: دولت چهاردهم باید مراقب باشد تا به قول معروف بهانه به دست دشمنان نظام ندهد. یعنی از حرف، عمل و یا انتصابی که ممکن است باعث ایجاد حاشیه شود، دوری کند.

مجید دوستعلی درباره برخی حاشیه سازی‌ها برای دولت چهاردهم عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ حکم پزشکیان جمله‌ای بسیار مهم و حکیمانه فرمودند و مضمون سخن ایشان این بود که موفقیت دولت، موفقیت نظام جمهوری اسلامی خواهد بود؛ بنابراین قطعا امروز در شرایطی هستیم که دولت پزشکیان با توجه به شعار‌هایی که داده است و همچنین با همدلی کم نظیر مجلس دوازدهم اگر بتواند مشکلات موجود را حل کند، قطعا دلبستگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دو چندان خواهد کرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دشمنان نظام هیچگاه موفقیت دولت و حکومت جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند بنابراین فارغ از اینکه چه دولتی سرکار باشد همواره می‌کوشند تا عملکرد دولت و نظام اسلامی را زیر سوال ببرند و باید تلاش شود تا جلوی این اقدامات و بوجود آمدن یأس و ناامیدی در کشور گرفته شود. از طرف دیگر دولت نیز باید مراقب باشد تا به قول معروف بهانه به دست دشمنان ندهد. یعنی از حرف، عمل و یا انتصابی که ممکن است باعث ایجاد حاشیه شود، دوری کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: یادآوری این نکته نیز حائز اهمیت است که نباید انتقاد سازنده و دلسوزانه را به حساب حاشیه سازی برای دولت گذاشت چرا که برخی از دلسوزان لازم می‌دانند تا در مواردی به دولت تذکر‌هایی سازنده بدهند تا عملکرد دولت بهبود پیدا کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی