تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بازداشت ۶۵ فروشنده مواد مخدر در ساوجبلاغ

سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: ماموران انتظامی ۶۵ فروشنده مواد مخدر را دستگیر و ۱۳۱ معتاد متجاهر را تحویل مراکز مجاز ترک اعتیاد دادند.

کد خبر: ۱۷۱۷۶۴
۱۱:۰۱ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

بازداشت ۶۵ فروشنده مواد مخدر در ساوجبلاغ

دیدارنیوز _ استان البرز: فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: ماموران انتظامی ۶۵ فروشنده مواد مخدر را دستگیر و ۱۳۱ معتاد متجاهر را جمع آوری و تحویل مراکز مجاز ترک اعتیاد دادند.

سرهنگ علی سلیمانی روز یکشنبه ۱۸ شهریور گفت: در راستای پیشگیری از سرقت و کاهش جرائم، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری عوامل انتظامی در سطح شهرستان ساوجبلاغ در ۱۵ روزه شهریور ماه سال جاری به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی ۶۵ فروشنده مواد مخدر را دستگیر و ۱۳۱ معتاد متجاهر را جمع آوری و تحویل مراکز مجاز ترک اعتیاد دادند.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان بیان کرد: برقراری رابطه دوستانه میان والدین و فرزندان، می‌تواند از آلوده شدن نوجوان و جوانان در دام اعتیاد پیشگیری کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی