تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
باید شادی را با «سر بریدن» در پاریس نشان می‌دادیم؟

برنامه ایران در روز یازدهم پارالمپیک/ طلای بیت‌سیاح برنگشت!

در یازدهمین روز از پارالمپیک پاریس امروز یکشنبه، ۱۸شهریور، نمایندگان ایران در رشته‌های پاراکانو و پاراوزنه‌برداری به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر: ۱۷۱۷۴۸
۰۸:۲۳ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

برنامه ایران در روز یازدهم پارالمپیک/ طلای بیت‌سیاح برنگشت!

دیدارنیوز: نمایندگان ایران در یازدهمین و آخرین روز بازی‌های پارالمپیک پاریس در دو رشته ورزشی به رقابت با حریفان خواهند پرداخت.

در یازدهمین و آخرین روز هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک پاریس امروز یکشنبه، ۱۸شهریور، نمایندگان ایران در رشته‌های پاراکانو و پاراوزنه‌برداری به رقابت خواهند پرداخت.

برنامه ورزشکاران ایران در روز دهم مسابقات به شرح زیر است:

پاراوزنه‌برداری

۱۰۷- کیلو مردان، علی‌اکبر غریب‌شاهی، از ساعت ۱۰:۳۰،

۱۰۷+ کیلو مردان، احمد امین‌زاده، از ساعت ۱۷:۰۵

پاراکانو

کایاک ۲۰۰ متر انفرادی بانوان، نیمه‌نهایی کلاس KL۳، شهلا بهروزی‌راد، از ساعت ۱۲:۱۲

کایاک ۲۰۰ متر انفرادی بانوان، فینال کلاس KL۳، شهلا بهروزی‌راد، از ساعت ۱۳:۳۷

اعتراض دوم ایران هم رد شد؛ طلای بیت سیاح برنگشت

اعتراض دوم ایران به دیسکالیفه شدن صادق بیت سیاح در مسابقات پرتاب نیزه پارادومیدانی پارالمپیک ۲۰۲۴ رد شد.

به نقل از تسنیم، صادق بیت سیاح ملی‌پوش ایران در رقابت پرتاب نیزه کلاس F۴۱ پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، با وجود پرتاب ۴۷.۶۴ متر، ضمن شکستن رکورد پارالمپیک، صاحب مدال طلا شد. بلافاصله پس از پایان مسابقات نماینده کشورمان به خاطر حرکتی که با دست پس از رکورد شکنی انجام داده بود (سر بریدن) و همچنین نشان دادن پرچم ام‌البنین (س) دو کارت زرد دریافت کرد و از سوی مسئولان برگزاری مسابقات دیسکالیفه شد.

پس از این اتفاق، مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران اعتراض رسمی خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند، اما این اعتراض رد شد.

پس از رد اعتراض نخست مسئولان کشورمان، اعتراض دوم نیز صورت گرفت و حتی مراسم اهدال مدال به امروز (یکشنبه) موکول شد تا جلسه دیگری برگزار شود، اما اعتراض دوم ایران نیز رد شد تا مدال طلای بیت سیاح به صورت قطعی از او گرفته شود و همچنان کاروان ورزشی کشورمان با شش مدال طلا در جایگاه شانزدهم حضور داشته باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی