تیتر امروز

۷۰ درصد سینمای ایران ورشکسته است
گفت‌وگوی دیدار با علیرضا رئیسیان، کارگردان و رضا درستکار، منتقد سینما

۷۰ درصد سینمای ایران ورشکسته است

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز میزبان چهره‌های سینمایی بود و به مسائلی در حوزه اقتصاد سینمای ایران پرداخت.
ضرورت متناسب‌سازی احکام اجتماعی اسلام/ پیامبر مخالف دویدن مردم پشت سر مقامات بود/ حرف آخر را در حکمرانی مردم می‌زنند!
در شانزدهمین برنامه دیدار اندیشه عبدالرحیم سلیمانی اردستانی فقیه، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

ضرورت متناسب‌سازی احکام اجتماعی اسلام/ پیامبر مخالف دویدن مردم پشت سر مقامات بود/ حرف آخر را در حکمرانی مردم می‌زنند!

در شانزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر عبدالرحیم سلیمانی اردستانی فقیه، استاد حوزه و دانشگاه در خصوص "کدام پیامبر؛ پیامبر مکی یا مدنی؟ آیا میان این دو پیامبر تشابه / تفاوت/ تناقضی است؟ و چرایی...

کنعانی: توقیف هواپیمای ونزوئلا توسط آمریکا ترویج «راهزنی» است

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اقدام دولت آمریکا در توقیف هواپیمای مورد استفاده رئیس جمهوری ونزوئلا را دامن زدن به هرج و مرج و ترویج راهزنی در حوزه هوایى عنوان کرد.

کد خبر: ۱۷۱۶۲۴
۱۰:۰۱ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳

کنعانی: توقیف هواپیمای ونزوئلا توسط آمریکا ترویج «راهزنی» است

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام اخیر دولت آمریکا در توقیف هواپیمای مورد استفاده رئیس جمهوری ونزوئلا را اقدامی مغایر با حقوق بین‌الملل دانست و آن را محکوم کرد.

ناصر کنعانی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر لزوم احترام بِه حقوق و مقررات بین‌المللی، اقدام اخیر دولت آمریکا در توقیف هواپیمای مورد استفاده ریاست جمهوری ونزوئلا را مغایر با قواعد و هنجار‌های حقوق بین‌الملل بویژه مصونیت اموال متعلق به دولت‌ها، مقررات حقوق بین‌الملل هواپیمایی کشوری از جمله کنوانسیون شیکاگو دانسته و آن را غیرقابل قبول می‌داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: این اقدام که در ادامه اقدامات قهری یکجانبه و خلاف حقوق بین الملل آمریکا علیه سایر ملت‌ها صورت می‌گیرد، دامن زدن به هرج و مرج و ترویج راهزنی در حوزه هوایى بوده و تهدیدی برای صلح و امنیت هوایى خواهد بود.

کنعانی ضمن اعلام همبستگی و حمایت از اقدامات دولت ونزوئلا در صیانت و بازپس گیری اموال عمومی متعلق به مردم این کشور، بر لزوم تعمیق همکاری بین کشور‌ها در مقابله با تحریم‌ها و اقدامات قهری یکجانبه آمریکا تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی