تیتر امروز

ضرورت متناسب‌سازی احکام اجتماعی اسلام/ پیامبر مخالف دویدن مردم پشت سر مقامات بود/ حرف آخر را در حکمرانی مردم می‌زنند!
در شانزدهمین برنامه دیدار اندیشه عبدالرحیم سلیمانی اردستانی فقیه، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

ضرورت متناسب‌سازی احکام اجتماعی اسلام/ پیامبر مخالف دویدن مردم پشت سر مقامات بود/ حرف آخر را در حکمرانی مردم می‌زنند!

در شانزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر عبدالرحیم سلیمانی اردستانی فقیه، استاد حوزه و دانشگاه در خصوص "کدام پیامبر؛ پیامبر مکی یا مدنی؟ آیا میان این دو پیامبر تشابه / تفاوت/ تناقضی است؟ و چرایی...
غلامحسین کرباسچی: قالیبافی‌ها هیچ وقت به جلیلی رای نمی‌دادند/ پزشکیان باید درباره رفع فیلترینگ،حصر و طرح نور مصمم باشد/ اگر آن ۱۰ درصد در دور دوم نمی‌آمدند باز هم پزشکیان برنده بود
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با شهردار سابق تهران

غلامحسین کرباسچی: قالیبافی‌ها هیچ وقت به جلیلی رای نمی‌دادند/ پزشکیان باید درباره رفع فیلترینگ،حصر و طرح نور مصمم باشد/ اگر آن ۱۰ درصد در دور دوم نمی‌آمدند باز هم پزشکیان برنده بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از سلسله گفت‌وگو‌های خود به سراغ یک فعال سیاسی اصلاح طلب با پیشینه تصدی پست شهرداری و مدیرمسوول کنونی روزنامه هم میهن رفت. مهمان این برنامه غلامحسین کرباسچی بود.

حمله با قمه به یک روحانی در رشت/ ضارب دستگیر شد

علی‌اکبر سیدی، امام جماعت پیشکسوت مسجد علی‌بن ابی‌طالب (ع) محله سنگسازی رشت، شامگاه شنبه پس از خروج از مسجد و در مسیر بازگشت به منزل بر اثر ضربات قمه از ناحیه دست مجروح شد.

کد خبر: ۱۷۱۵۵۷
۱۸:۵۴ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

حمله با قمه به یک روحانی در رشت/ ضارب دستگیر شد

دیدارنیوز _ استان مازندران: امام جماعت مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) رشت مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفت.

به نقل از خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر سیدی، امام جماعت پیشکسوت مسجد علی‌بن ابی‌طالب (ع) محله سنگسازی رشت، شامگاه شنبه پس از خروج از مسجد و در مسیر بازگشت به منزل بر اثر ضربات قمه توسط اراذل و اوباش از ناحیه دست مجروح گردید.

یکی از نمازگزاران مسجد در تشریح این خبر گفته که ضارب به خودروی متعلق به فرد دیگری ابتدا اقدام به فحاشی به این روحانی کرده و سپس به وسیله قمه، وی را مورد ضرب و جرح قرار داده است.

براساس اظهارات شاهدان، ضارب در حضور همسر این روحانی، به سمت منزلش سنگ‌پراکنی می‌کند که منجر به شکستن شیشه‌ها و ریختن آن روی ساکنان منزل می‌شود، اما پس از مداخله و ممانعت مردم از صحنه متواری می‌شود.

لازم به ذکر است که ۱۰ مردادماه سال جاری نیز حجت‌الاسلام محمدعلی ادیب، امام جماعت مسجد آقاسید حسین لاهیجان نیز بر اثر ضربات متعدد قمه به شهادت رسیده بود.

گفتنی است، امام جمعه بابل نیز در نماز جمعه اخیر طی اعتراض به رئیس جمهور که بازتاب قابل توجهی داشت، گفت: ماه گذشته در همین استان گیلان یک روحانی مظلوم را به قتل رساندند؛ اما صدایی از احدی در نیامد، آن وقت برای فوت یک متهم دستگیر شده در نزاع بدون مشخص شدن جوانب موضوع این طور موضع گیری می‌کنید؟ آیا فقط این شخص شهروند است؟! "

مطلب مرتبط:

باقی: پلیس حق مجازات متهم را ندارد

پرونده قتل در لاهیجان/ مازنی: رئیس‌جمهور تا آخر پیگیری کند

پلیس حق ندارد به جامعه خشونت تزریق کند، از پزشکیان انتظار دارم/ اگر بعد از فوت «مهسا» افسران محاکمه می‌شدند، این همه کشته نداشتیم

مطهری: مرگ میرموسوی بعد از فوت ستار بهشتی، دومین خطای نیروی انتظامی است/ ما حق ضرب‌وشتم نداریم

گزارش شرق از یک قتل؛ چه‌کسی شلیک کرد؟

فوت «میرموسوی» اتفاق نیست

دستگیری ضارب

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان این که حال عمومی این روحانی ۷۵ ساله، مساعد گزارش شده است، گفت: ضارب متواری به علت ایجاد رعب و وحشت و مضروب کردن یک نفر تحت تعقیب قضائی قرار گرفت و شناسایی و دستگیر شد.

سردار حسین حسن‌پور در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری در یکی از محلات در بلوار امام خمینی (ره) شهرستان رشت، با دستور ویژه دادستان مرکز استان رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در صحنه و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که راننده یک دستگاه خودروی سواری در فرآیند رانندگی با یک روحانی درگیر و پس از پیاده شدن از خودرو با استفاده از سلاح سرد اقدام به تهدید و ایراد ضرب و جرح وی و سایر افراد حاضر در محل نموده و متواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم ۲۳ ساله با تحقیقات فنی و اشرافیت اطلاعاتی در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: خودروی متهم توقیف و یک قبضه قمه از داخل خودرو کشف شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی