تیتر امروز

شادی گمشده در قیطریه
گزارش اختصاصی خبرنگار دیدارنیوز از نشست کانون «زندگی و فرهنگ» با همکاری انجمن جامعه شناسی

شادی گمشده در قیطریه

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز گزارشی خواندنی از نشست کانون «زندگی و فرهنگ» با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران (گروه صلح) با موضوع «پدیدارشناسی بحران معنا در زیست جهان انسان ایرانی» در تالار...
الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد

فوت یک متهم در لاهیجان و بازداشت ۵ افسر/ رئیس‌جمهور دستور بررسی داد

الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: در پی حادثه تلخ لاهیجان، رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد با تشکیل و اعزام کمیته‌ای به لاهیجان تمامی جوانب حادثه را بررسی و گزارش و نتیجه بررسی را در اسرع وقت به هیات وزیران اعلام کند.

کد خبر: ۱۷۱۲۳۷
۱۴:۳۲ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

فوت یک متهم در لاهیجان/ رئیس‌جمهور دستور بررسی داد

دیدارنیوز: رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از بررسی تمامی جوانب حادثه رخ داده در لاهیجان خبر داد.

الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: در پی حادثه تلخ لاهیجان، رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد با تشکیل و اعزام کمیته‌ای به لاهیجان تمامی جوانب حادثه را بررسی و گزارش و نتیجه بررسی را در اسرع وقت به هیات وزیران اعلام کند.

اخیرا یک متهم در تحت نظرگاه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان فوت کرد. در پی این حادثه دادستان عمومی و انقلاب لاهیجان از بازداشت پنج افسر نیروی انتظامی در رابطه با پرونده فوت این متهم خبر داد.

متهمان مرتبط با پرونده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند

به نقل از رسانه قوه قضائیه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان از انجام اقدامات قضایی نسبت به مشخص شدن علت تامه فوت متهم تحت نظرگاه لاهیجان خبر داد.

ابراهیم انصاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان با اشاره به فوت متهم تحت نظرگاه لاهیجان تصریح کرد: ضمن انجام اقدامات قضایی نسبت به مشخص شدن علت تامه فوت از پزشکی قانونی پیگیری‌های لازم به عمل آمده است.

وی اظهار کرد: در جهت نقض حقوق شهروندی نیز پیگیری‌های لازم از ناحیه عوامل مرتبط انجام شد و متهمان مرتبط با پرونده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی