تیتر امروز

شادی گمشده در قیطریه
گزارش اختصاصی خبرنگار دیدارنیوز از نشست کانون «زندگی و فرهنگ» با همکاری انجمن جامعه شناسی

شادی گمشده در قیطریه

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز گزارشی خواندنی از نشست کانون «زندگی و فرهنگ» با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران (گروه صلح) با موضوع «پدیدارشناسی بحران معنا در زیست جهان انسان ایرانی» در تالار...
در سفر مومنی به خراسان رضوی صورت گرفت

بازدید وزیر کشور از مواکب مسیر زائران در ورودی مشهد

اسکند مومنی، وزیر کشور دولت چهاردهم در جریان سفر به مشهد، از موکب‌های مسیر زائران پیاده امام رضا در ورودی این شهر بازدید کرد.

کد خبر: ۱۷۱۲۲۳
۱۱:۱۳ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

بازدید وزیر کشور از موکب‌های مسیر زائران

دیدارنیوز _ استان خراسان رضوی: در آستانه ایام پایانی ماه صفر، وزیر کشور از مواکب مسیر زائران پیاده امام رضا «ع» در یکی از محور‌های ورودی شهر مشهد بازدید کرد.

اسکندر مومنی، صبح امروز هشتم مرداد در بدو ورود به مشهد، در مسیر زائران پیاده امام رضا (ع) در محور‌های ورودی شهر مشهد حضور یافت و از مواکب خدمات‌رسان به زائرین بازدید کرد.

وی در این بازدید که استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند، ضمن عرض خداقوت به موکب‌داران، با آنان گفتگو کرد و در جریان کم و کیف فرایند‌های خدمت‌رسانی قرار گرفت.

مواکب واقع در مسیر جاده قدیم نیشابور از جمله موکب امام هادی (ع)، مجتمع فرهنگی میقات‌الرضا (ع) و ایستگاه صلواتی جوادالائمه (ع) واقع در مُلک‌آباد، توسط وزیر کشور مورد بازدید قرار گرفت.

بازدید وزیر کشور از موکب‌های مسیر زائران

به گزارش روابط عمومی وزارت کشور، شرکت در قرارگاه استانی خدمت زائران دهه آخر صفر و جلسه شورای مدیران استان و همچنین بازدید از برخی طرح‌های حاشیه شهر مشهد از جمله دیگر برنامه‌های سفر وزیر کشور به مشهد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی