تیتر امروز

شادی گمشده در قیطریه
گزارش اختصاصی خبرنگار دیدارنیوز از نشست کانون «زندگی و فرهنگ» با همکاری انجمن جامعه شناسی

شادی گمشده در قیطریه

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز گزارشی خواندنی از نشست کانون «زندگی و فرهنگ» با همکاری انجمن جامعه شناسی ایران (گروه صلح) با موضوع «پدیدارشناسی بحران معنا در زیست جهان انسان ایرانی» در تالار...
امان‌زاده می‌گوید باید صبر پیشه کرد

نماینده مجلس: منتقدان به دولت کمک کنند

عبدالغفور امان‌زاده، نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: وفاق ملی باید بین همه ارکان نظام و جریان‌های سیاسی صورت بگیرد و از سوی دیگر تعامل لازم با دولت چهاردهم انجام شود و برخی از منتقدان و حتی مردم نیز برای محقق شدن وعده‌های داده شده صبر پیشه کرده و در این راه به دولت کمک کنند.

کد خبر: ۱۷۱۲۱۲
۰۹:۱۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۳

نماینده مجلس: منتقدان به دولت کمک کنند

دیدارنیوز: نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی وفاق ملی را در گرو هماهنگ شدن همه جریان‌های سیاسی دانست و گفت: برای تحقق وعده‌های داده شده باید صبر پیشه کرد و در این راه به دولت کمک کنیم.

عبدالغفور امان زاده در گفتگو با ایرنا درباره وفاق ملی که مورد تاکید دولت چهاردهم است، گفت: مجلس شورای اسلامی در زمان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس، به دقت و درستی برنامه‌ها و صلاحیت آن‌ها را بررسی کرد و در نهایت با توجه به احصاء شدن توانایی و سابقه، به همه اعضای کابینه رأی اعتماد داد.

وی افزود: در ادامه راه باید وزرا، تعهداتی که به نمایندگان مجلس دادند، عملیاتی کنند. به عنوان مثال وزیر کشور با مجمع نمایندگان استان‌ها در مجلس شورای اسلامی تفاهم لازم را برای انتخاب استانداران و فرمانداران انجام دهد که این رویکرد به همدلی و وفاق ملی خواهد افزود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرچقدر همدلی و همکاری بین دولت و مجلس و حتی جریان‌های سیاسی افزون‌تر شود، چند دستگی سیاسی بین بخش‌های مختلف کشور کمتر می‌شود و قوا به سمت وفاق ملی و هماهنگ شدن پیش خواهند رفت.

امان زاده با بیان اینکه بیشتر استان‌های کشور از سیاست زدگی ضربه دیدند، گفت: در حالی که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید نسبت به نیروسازی مدیران متخصص و انقلابی برای سال‌های آینده کشور اقدام کرد و در این راه نباید اسیر سیاست زدگی شد.

وی درباره مسائلی که انتظار می‌رود دولت چهاردهم در حوزه کشاورزی اهتمام نشان دهد، یادآور شد: مسئله مهم در حوزه کشاورزی موضوع آب و محیط زیست است و باید دولت و وزیر جهاد کشاورزی درباره رفع تنش آبی اقدامات و ابتکارات نو انجام دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: وفاق ملی باید بین همه ارکان نظام و جریان‌های سیاسی صورت بگیرد و از سوی دیگر تعامل لازم با دولت چهاردهم انجام شود و برخی از منتقدان و حتی مردم نیز برای محقق شدن وعده‌های داده شده صبر پیشه کرده و در این راه به دولت کمک کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی