تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رضایی‌کوچی اعلام کرد

وزیر راه وعده تفکیک وزارت را عملیاتی کند

محمدرضا رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه وعده تفکیک وزارت راه و شهرسازی را عملیاتی کند.

کد خبر: ۱۷۱۰۸۱
۰۹:۳۳ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳

وزیر راه وعده تفکیک وزارت را عملیاتی کند

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت که انتظار می‌رود وزیر راه و شهرسازی تفکیک وزارت راه و شهرسازی را عملیاتی کند چراکه راه‌حل رفع مشکل مسکن و حمل‌ونقل در این موضوع است.

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به رای اعتماد مجلس به فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی انتظار می‌رود که ایشان پای تفکیک این وزارتخانه بایستد و آن را عملیاتی کند.

وی افزود: در زمان بررسی صلاحیت وزیر راه و شهرسازی صحبت‌هایی در کمیسیون عمران و مجلس برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی رخ داد که امیدواریم هر چه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد و وزیر این مسیر را طی کند چراکه راه‌حل مشکل مسکن و حمل‌ونقل است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: مرکز پژوهش‌ها، اعضای کمیسیون عمران، نیکزاد و قالیباف و همه معاونان و مدیران کل وزارت راه در تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی نظر مثبت دارند که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر این کار انجام شود.

رضایی‌کوچی با تاکید مجدد بر اینکه حل مشکل مسکن و حمل‌ونقل به تفکیک وزارت راه و شهرسازی برمی‌گردد، گفت: ما اهل تعامل با دولت هستیم و بر همدلی تاکید داریم. همانطور که نمایندگان مجلس این موضوع را در رای خود به وزرا نشان دادند. مجلس به دنبال هم‌افزایی و کمک به دولت است چراکه موفقیت دولت موفقیت نظام و مردم به شمار می‌آید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی