تیتر امروز

علیرضا خوشبخت: دولت پزشکیان ظهور یک ائتلاف سیاسی جدید در ایران است/ همه نیرو‌های سیاسی در شرایط جدید سردرگم هستند
تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با دیدار مطرح کرد:

علیرضا خوشبخت: دولت پزشکیان ظهور یک ائتلاف سیاسی جدید در ایران است/ همه نیرو‌های سیاسی در شرایط جدید سردرگم هستند

معرفی کابینه مسعود پزشکیان و رای اعتماد مجلس به همه وزرای او در هفته‌های اخیر نظر افکار عمومی وتحلیگران مسائل سیاسی را به شدت جلب کرده است و بحث و گفتگو‌ها در مورد دولت پزشکیان و مسیر پیش روی...
پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/
در چهاردهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه، استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/"حسین" الگو است نه منجی

 در چهاردهمین برنامه دیدار اندیشه باجحت الاسلام عبدالرحیم سلیمانی اردستانی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن پژوه درباره "جایگاه مناسک در دینداری و آسیب شناسی آن" گفت‌وگو کردیم.
رویترز خبر داد

پایان مذاکرات قاهره «بدون توافق»

خبرگزاری رویترز گزارش داد: منابع آگاه امنیتی مصری از پایان بدون توافق مذاکرات درباره آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و اسرائیل در قاهره خبر دادند.

کد خبر: ۱۷۱۰۱۲
۰۸:۱۳ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

پایان مذاکرات قاهره «بدون توافق»

دیدارنیوز: یک خبرگزاری غربی از پایان بدون نتیجه مذاکرات آتش‌بس غزه خبر داد.

منابع آگاه امنیتی مصری از پایان مذاکرات درباره آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در قاهره خبر دادند.

این منابع آگاه به خبرگزاری رویترز گفتند مذاکرات بدون حصول توافق به پایان رسید. آن‌ها می‌گویند حماس و رژیم صهیونیستی با بسیاری از پیشنهاد‌های میانجیگران مخالفت کردند

یک مقام اسرائیلی، اما به وبگاه واللا نیز گفته مذاکرات مثبت بود، اما اختلاف‌ها میان طرفین همچنان باقی است. مذاکرات قاهره پس از مذاکرات هفته گذشته در دوحه برگزار شد.

رژیم صهیونیستی بر باقی‌ماندن نظامیان خود در محور فیلادلفیا در جنوب غزه پافشاری می‌کند، اما حماس بر خروج اشغالگران از غزه تاکید دارد.

پیشتر رسانه‌ها و مقام‌های رژیم صهیونیستی از سنگ‌اندازی‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم در مسیر توافق انتقاد کرده بودند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی