تیتر امروز

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/
در چهاردهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه، استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/"حسین" الگو است نه منجی

 در چهاردهمین برنامه دیدار اندیشه باجحت الاسلام عبدالرحیم سلیمانی اردستانی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن پژوه درباره "جایگاه مناسک در دینداری و آسیب شناسی آن" گفت‌وگو کردیم.
مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام
گفت‌وگوی دیدار با دبیرکل حزب مردم‌سالاری در روز تائید صلاحیت وزرا

مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام

دیدارنیوز در روزی که همه وزرای پزشکیان منتظر رای اعتماد بودند، گفت‌وگویی را با مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری انجام داد که دیدنی است؛ او پیش بینی کرد همه وزرا رای اعتماد می‌گیرند.
نماینده شیراز و زرقان در مجلس اعلام کرد

مشکلات قطع برق برای صنایع و مردم و افزایش قیمت‌ها در بازار

جعفر قادری، نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس درباره خاموشی‌ها و قطع برق صنایع و خانه‌ها که در دوران دولت سیزدهم به اوج خود رسید، گفت: این معضلات باعث افزایش قیمت‌ها در برخی محصولات و تولیدات شده است و مشکلاتی را هم برای مردم و هم بخش خصوصی ایجاد کرده است.

کد خبر: ۱۷۰۹۹۲
۱۳:۵۵ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

مشکلات قطع برق برای صنایع و مردم و افزایش قیمت‌ها در بازار

دیدارنیوز: نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه قطع برق صنایع باعث شده که میزان تولید واحد‌هایی مانند سیمان، فولاد و آلومینیوم کاهش یابد، گفت: این کاهش تولید به افزایش قیمت‌ها در بازار منجر شده است.

جعفر قادری با اشاره به راهکار‌های جلوگیری از خاموشی‌ها به دلیل افزیش مصرف برق گفت: قطع برق مشکلاتی را برای مردم و همچنین بخش خصوصی ایجاد کرده است که باید مانع از آن شد.

نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که متاسفانه قطعی برق در بخش‌های مختلف از جمله تامین آب و بخش ارتباطات تاثیر گذار بوده است، ادامه داد: همچنین این معضلات باعث افزایش قیمت‌ها در برخی محصولات و تولیدات شده است و مشکلاتی را هم برای مردم و هم بخش خصوصی ایجاد کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطع برق صنایع باعث شده که میزان تولید واحد‌هایی مانند سیمان، فولاد و آلومینیوم کاهش یابد، بیان کرد: این کاهش تولید به افزایش قیمت آن محصول در بازار منجر شده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعی برق باعث شده تا اغلب واحد‌های تولیدی که در سال‌های گذشته سودده بوده‌اند، به دلیل اعمال خاموشی‌ها و قطع برق با زیان‌های هنگفتی مواجه شوند، بیان کرد: حتی برخی از آن‌ها در شرایط سخت و بحرانی قرار گرفته‌اند که باید تلاش کنیم در تابستان آینده با ساخت و تکمیل نیروگاه‌های خورشیدی و تبدیل نیروگاه‌های حرارتی به سیکل ترکیبی از تکرار این شرایط جلوگیری کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به خانه ملت گفت: باید همواره شرایطی فراهم شود که بخش خصوصی بتواند در حوزه تامین برق اقدام به سرمایه گذاری کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی