تیتر امروز

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/
در چهاردهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه، استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

پیاده روی اربعین را نباید تبدیل به مانور یک نظام حکومتی کرد/"حسین" الگو است نه منجی

 در چهاردهمین برنامه دیدار اندیشه باجحت الاسلام عبدالرحیم سلیمانی اردستانی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن پژوه درباره "جایگاه مناسک در دینداری و آسیب شناسی آن" گفت‌وگو کردیم.
مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام
گفت‌وگوی دیدار با دبیرکل حزب مردم‌سالاری در روز تائید صلاحیت وزرا

مصطفی کواکبیان: پزشکیان، مشکل فیلترینگ را حل می‌کند/ دولت سایه بگوید منابع مالی‌‌اش از کجا تامین می‌شود/عدم مشارکت ۵۱ درصدی، یعنی بی‌اعتمادی به نظام

دیدارنیوز در روزی که همه وزرای پزشکیان منتظر رای اعتماد بودند، گفت‌وگویی را با مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری انجام داد که دیدنی است؛ او پیش بینی کرد همه وزرا رای اعتماد می‌گیرند.

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز (یکشنبه) آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۱۷۰۹۶۷
۰۸:۲۸ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران

دیدارنیوز: یازدهمین سال مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با استقبال مردم تهران از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز شده و ادامه دارد.

به نقل از ایسنا، این مراسم با قرائت زیارت اربعین از ساعت ۵:۳۰ در میدان امام حسین (ع) همراه بود. از ساعت ۶صبح نیز رسما مراسم پیاده‌روی از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) آغاز شد.

موکب‌های خدماتی، فرهنگی، پذیرایی از بامداد امروز در محل موکب‌های خود مستقر بودند و از ساعات اولیه صبح میزبان عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

تفاوت امسال با سال‌های گذشته در موضوع فلسطین و غزه است. مردم با چفیه و پرچم‌های فلسطین و موکب‌ها نیز با آذین‌بندی با نماد‌های فلسطین و محور مقاومت از این مردم مظلوم یاد کردند.

در طول این مسیر جدای از مواکب پذیرایی بسیاری از مواکب فرهنگی ویژه کودک و نوجوانان بر پا شده است که برنامه‌های مختلفی اعم از کتابخوانی، نقاشی، بازی کودک و ... را اجرا می‌کنند.

همچنین برای اولین بار موکب دانش‌بنیان نیز در طول این مسیر راه‌اندازی شده است که محصولات دانش‌بنیان و تکنولوژی مربوطه را توضیح می‌دهد.

پرداختن به قیام امام حسین (ع)، ختم قرآن، توزیع کتاب و ... از دیگر برنامه‌های مواکب در طول این مسیر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی