تیتر امروز

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد
گفت و گوی دیدار با یک اقتصاددان

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه بود. در این برنامه به مشکلات اساسی پیش روی دولت آقای پزشکیان پرداخته شد که در ادامه می‌بینید و می‌شنوید.
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
ستار هاشمی، وزارت ارتباطات را تحویل گرفت

وضعیت فیلترینگ قابل قبول نیست، باید تغییر رویکرد داشت

مراسم استقبال از ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم امروز (پنجشنبه) با حضور عیسی زارع پور وزیر سابق و معاونان وی انجام شد. هاشمی به خبرنگاران گفت: وضعیت موجود فیلترینگ قابل قبول نیست و حتما باید تغییر رویکرد داشت.

کد خبر: ۱۷۰۸۱۵
۰۹:۵۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

ستار هاشمی، وزارت ارتباطات را تحویل گرفت

دیدارنیوز: با پایان کار عیسی زارع‌پور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی به‌طور رسمی این وزارتخانه را تحویل گرفت.

به نقل از زومیت، هاشمی در نخستین جلسه شورای معاونان با تشکر از وزیر پیشین گفت: «بدون فوت وقت برنامه‌ها را دنبال می‌کنیم، چون وقتی برای از دست دادن نداریم.»

او ادامه داد: طراحی برنامه هفتم توسعه روح جدیدی در کالبد وزارت ارتباطات دمیده شده است. متناسب‌سازی با محور‌های مختلف برنامه هفتم می‌تواند کمک کند بدون فوت وقت برنامه‌ها را دنبال کنیم.

هاشمی افزود: بحث شبکه ملی اطلاعات یکی از تکالیف قانونی ماست که با جدیت کامل دنبال می‌کنیم و امیدواریم آن را با سقف اعتبارات به سرمنزل مقصود برسانیم.

ستار هاشمی با اشاره به دغدغه حاکمیت درباره حکمرانی سکو‌های خارجی گفت: باور ما این است که خانواده‌ها اساسا دغدغه فرزندان خود را دارند و این موضوع به واسطه محتوا‌های نامناسب، غیراخلاقی و خشونت‌آمیز قابل انکار نیست. باید این موضوع را با وفاق دنبال کنیم.

وزیر ارتباطات گفت: اینکه داده‌های مردم و حریم خصوصی آن‌ها به واسطه حملات سایبری در مخاطره است می‌طلبد که بتوانیم با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌مدخل و متولی موضوع دنبال کنیم. واقعاً باورمان این است که باید زیرساخت‌های ارتباطی و کیفیت ارتباط را ارتقا دهیم. در این مسیر از مشورت زارع‌پور بهره‌مند خواهیم بود.

ستار هاشمی: وضعیت موجود فیلترینگ قابل قبول نیست و حتما باید تغییر رویکرد داشت

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت استفاده از فیلترشکن‌ها و فیلترینگ به دلایل کارشناسی مطلوب و قابل قبول نیست. سیاستگذاری در وزارت ارتباطات اتفاق نمی‌افتد نگاه ما در این موضوعات فعالانه خواهد بود. ما با مردم در ارتباط مستقیم هستیم و باید در جهت اجماع‌سازی و توافق سازی حرکت کنیم تا مشکلات را حل کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی