تیتر امروز

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد
گفت و گوی دیدار با یک اقتصاددان

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه بود. در این برنامه به مشکلات اساسی پیش روی دولت آقای پزشکیان پرداخته شد که در ادامه می‌بینید و می‌شنوید.
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان

زارعی: «دنیامالی» در ورزش و جوانان تخصصی ندارد/ در ماجرای وزارت کشاورزی یک همکار در حال مجازات است!

مجتبی زارعی، نماینده مردم تهران در مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: دنیا مالی هیچ تخصصی در گفتگو و در علم و در هم زبانی با حوزه جوانان ندارد. دنیامالی در حوزه جوان و در حوزه فناوری‌های نرم هیچ تخصصی ندارد. نکند آنگونه که ما در ماجرای وزارت کشاورزی در مجلس یازدهم کار را به دست یک همکار خود سپردیم و الان ایشان در حال مجازات است دوباره این اشتباه را تکرار کنیم؟

کد خبر: ۱۷۰۷۵۹
۱۱:۰۳ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

.

دیدارنیوز: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دنیامالی در حوزه جوان و در حوزه فناوری‌های نرم هیچ تخصصی ندارد.

مجتبی زارعی در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در ابتدا گفت: رسانه معاند بی بی سی از قول من درباره وزیر اطلاعات خبری منتشر کرد و گفت زارعی گفته است که وزیر اطلاعات شأن خودش را بالاتر از دولت می‌داند و این دروغ بود. این نظر من درباره جناب ظفرقندی و جناب حیدری بود نه شخص دیگری. با اینکه رای من نمادین بود، مخالفت من نمادین بود و از هیچکس دعوت نکرده بودم که به وزیر اطلاعات رای منفی بدهند، اما به خاطر برخورد با بی‌بی‌سی همان رای نمادین منفی من امروز تبدیل به رای مثبت به جناب خطیب شده است.

وی در ادامه در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: من در سوابق رزمندگی به او افتخار می‌کنم به او درود می‌فرستم، اما رشته علمی او نسبتی با امر ورزش و جوانان ندارد. او در رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری کار کرده است. اگر ما دو رشته علمی داشته باشیم که مربوط به دانش‌های سخت و مربوط به دانش‌های نرم است جناب دنیامالی مربوط به حوزه سخت یعنی شهرسازی است. جناب دنیا مالی در ادوار نمایندگی خودش در مجلس یازدهم و دوازدهم هم در حوزه‌های عمرانی ورود داشته است و نایب رئیس اول کمیسیون عمران بود. عضو شورای عالی مسکن و عضو شورای تهران و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل بود. آیا ایشان با مفاهیم تخصصی حوزه ورزش و جوانان آشناست؟ خیر. اگر ایشان می‌خواستند وزارتی داشته باشند حداقل در حوزه‌های نرم و دانشی قرار می‌گرفتند. ایشان البته در حوزه‌هایی در ورزش ورود داشتند در حوزه قایقرانی و در برخی از رشته‌هایی که لاکچری. رشته‌های لاکچری مربوط به توده مردم نیست مربوط به توده‌های جوانان نیست. در رشته المپیک ما در قایقرانی هیچ افتخاری کسب نکردیم. آقای دنیا مالی حدود حدود ۱۰ سال در هیأت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای هم حضور داشت. سروران عزیز آیا شما توسعه‌ای در امر ورزش‌های زورخانه‌ای دیده اید؟ خیر. جوانان قدرت و موتور محرکه انقلاب ما هستند، اما آقای دنیا مالی هیچ تخصصی در گفتگو و در علم و در هم زبانی با حوزه جوانان ندارد.

زارعی تاکید کرد: دنیامالی در حوزه جوان و در حوزه فناوری‌های نرم هیچ تخصصی ندارد. نکند آنگونه که ما در ماجرای وزارت کشاورزی در مجلس یازدهم کار را به دست یک همکار خود سپردیم و الان ایشان در حال مجازات است دوباره این اشتباه را تکرار کنیم؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی