تیتر امروز

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد
گفت و گوی دیدار با یک اقتصاددان

مهدی پازوکی: دلیل اعتراضات گسترده مردم، تبعیض و نبود عدالت است/ اولویت مسعود پزشکیان و دولتش باید اصلاح ریل سیاست خارجی باشد

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدارنیوز میزبان مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه بود. در این برنامه به مشکلات اساسی پیش روی دولت آقای پزشکیان پرداخته شد که در ادامه می‌بینید و می‌شنوید.
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سیدصالحی می‌گوید همه بازی‌ها باید با VAR برگزار شوند

تراکتور، هوادار دارد و پرسپولیس تجربه

سیدمهدی سیدصالحی، پیشکسوت تراکتور و پرسپولیس در آستانه تقابل حساس سرخ‌های تبریز و تهران گفت: نمی‌توان گفت کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد. تراکتور حساب ویژه‌ای روی هوادارانش باز کرده و پرسپولیس هم تیم بزرگ و باتجربه‌ای است.

کد خبر: ۱۷۰۷۴۸
۰۹:۴۰ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

تراکتور، هوادار دارد و پرسپولیس تجربه

دیدارنیوز _ استان آذربایجان شرقی: پیشکسوت تراکتور و پرسپولیس می‌گوید این بازی تحت تاثیر پرسپولیسی‌های سابق خواهد بود.

سیدمهدی سیدصالحی، در رابطه با مصاف حساس این هفته تراکتور-پرسپولیس اظهار کرد: هر ۲ تیم شانس برد دارند. به دلیل حضور هواداران، ترازو به سمت تراکتور سنگینی می‌کند؛ چرا که هواداران تراکتور همواره حریف را دچار مشکل می‌کنند. هم تراکتور و هم پرسپولیس از مهره‌ها و خصوصاً هافبک‌های با کیفیتی برخوردارند و سعی می‌کنند با بازی روی زمین، تنوع تاکتیکی بیشتری داشته باشند.

او ادامه داد: این بازی تحت‌الشعاع حضور علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در تراکتور است. با حضور اسکوچیچ روی نیمکت تراکتور، این تیم دچار تغییر و تحول شده، اما در سمت مقابل گاریدو فعلاً شناخت کافی از بازیکنان پرسپولیس ندارد.

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: البته نمی‌توان گفت، کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد. تراکتور حساب ویژه‌ای روی هوادارانش باز کرده و پرسپولیس هم تیم بزرگ و باتجربه‌ای است.

سیدصالحی گفت: اعتماد به نفس بالا، تاکتیک پذیری بازیکنان و تمرکز بیشتر، برنده بازی تراکتور-پرسپولیس را مشخص خواهد کرد. هر ۲ تیم به دنبال کسب امتیازات هفته‌های ابتدایی لیگ هستند و باید دید تفکرات کدام سرمربی مثمرثمر خواهد بود.

این پیکشسوت فوتبال گفت: تا هفته ۷-۶ لیگ‌برتر نمی‌توانیم بگوییم کدام تیم مدعی قهرمانی است. هر ۴ تیم بزرگ ایران (استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان) بازیکنان باکیفیتی جذب کردند؛ اما باید دید تاکتیک‌پذیری و شرایط شان در هفته‌های آتی چگونه خواهد بود. تراکتور بازیکنان باتجربه‌ای جذب کرد، استقلال و پرسپولیس خارجی‌های خوبی را به خدمت گرفتند و سپاهان بازیکنان جوان باکیفیتی جذب کرد.

او در رابطه با حواشی پیرامون علیرضا بیرانوند گفت: مسئولین باشگاه تراکتور برای عدم ورود این تیم به حواشی باید اجازه ندهند علیرضا بیرانوند در رابطه با این موضوع مصاحبه کند.

این پیشکسوت فوتبال درباره حضور VAR در لیگ‌برتر گفت: برگزاری تنها چند بازی با استفاده از VAR اجحاف در حق دیگر تیم‌هاست. اگر تمام بازی‌ها با این سیستم برگزار شوند؛ شاهد حواشی داوری کم‌تری خواهیم بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد
امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد
امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد
امروز چهارشنبه ۳۱ مرداد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی