تیتر امروز

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
کشتار در غزه

ایران: جنایات اسرائیل بی‌سابقه است

نمایندگی ایران در سازمان ملل با اشاره به تعداد قربانیان جنگ غزه و وحشی‌گری ارتش نتانیاهو، اعلام کرد که جنایات رژیم اسرائیل بی‌سابقه است.

کد خبر: ۱۷۰۷۳۹
۲۱:۲۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

ایران: جنایات اسرائیل بی‌سابقه است

دیدارنیوز: نمایندگی ایران در سازمان ملل با اشاره به بر جای ماندن نزدیک به ۴۱ هزار شهید در غزه از اکتبر گذشته تا کنون، اعلام کرد که جنایات رژیم نسل کش اسرائیل بی‌سابقه است.

دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل سه‌شنبه شب در شبکه اجتماعی ایکس روایتی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه با هزاران شهید و زخمی ارائه داد.

نمایندگی ایران همچنین ویدئویی را منتشر کرده که در آن آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل و مارتین گریفیتس مسئول امور بشردوستانه سازمان ملل به بی سابقه بودن این فاجعه اشاره می‌کنند.

همچنین در خلال این ویدئو صحبت‌های گیلعاد اردان نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در نشست شورای امنیت نشان داده می‌شود که در آن اسرائیل را با «اخلاق ترین» موجودیت در جهان معرفی می‌کند.

دفتر دیپلماتیک ایران در نیویورک با طعنه به ادعا‌های این مقام صهیونیست، در پیام شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به اصطلاح «بااخلاق ترین» نزدیک به ۴۱ هزار فلسطینی، عمدتا زنان و کودکان را بی رحمانه قتل عام کرد.

در این پیام آمده است که بیش از ۱۰ هزار نفر بر اثر جنایات رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر همچنان مفقود الاثر هستند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی