تیتر امروز

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (سه‌شنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که علاوه بر ادامه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان مجلس بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باقی...
جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...

موسسه زبان گوته در تهران پلمب شد

رسانه قوه قضاییه از «پلمب دو شعبه از مراکز غیرقانونی وابسته به آلمان که با نقض قوانین کشور، مرتکب اعمال غیرقانونی متعدد و تخلفات گسترده مالی شده بودند»، خبر داد.

کد خبر: ۱۷۰۷۲۱
۱۷:۱۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

موسسه زبان گوته در تهران پلمپ شد

دیدارنیوز: موسسه زبان گوته در تهران پلمب شد؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد در پاسخ به اقدام آلمان در تعطیل کردن مرکز اسلامی در هامبورگ رخ داده است.

به نقل از دویچه‌وله، رسانه‌های داخلی ایران روز سه شنبه ۳۰ مرداد ماه (۲۰ ماه اوت) از "پلمب موسسه زبان گوته" وابسته به سفارت آلمان در تهران، با دستور مقامات قضایی خبر دادند.

میزان، خبرگزاری قوه قضاییه از "پلمب دو شعبه از مراکز غیرقانونی وابسته به آلمان که با نقض قوانین کشور، مرتکب اعمال غیرقانونی متعدد و تخلفات گسترده مالی شده بودند"، خبر داد.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های داخلی ایران از "یورش نیرو‌های انتظامی" به موسسه گوته و از جا در آوردن تابلوی ورودی آن حکایت دارند.

بسیاری از کاربران پلمب این موسسه قدیمی و معروف زبان در تهران را "واکنشی تلافی‌جویانه به بسته شدن مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان" می‌دانند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی