تیتر امروز

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

جنجال در بهارستان/ بلوکه‌شدن ۱۲ میلیارد دلار در ایران خودرو/ وضعیت اسفبار پرستاران

این بیست و یکمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان
گفت و گوی دیدار در جامعه پلاس با وزیر صنایع دولت میرحسین موسوی

هاشمی‌طبا: با جلیلی به قهقرا می‌رفتیم/ پزشکیان سهم صدا‌های‌بلند را داد/ نزاع با آمریکا مثل بختک به جان ما افتاده/در قانون اساسی، عنوان "دولت سایه" نداریم

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به سراغ یک چهره قدیمی سیاسی اصلاح طلب رفت و در گفتگو با مصطفی هاشمی طبا، وزیر دولت میرحسین موسوی و معاون رئیس جمهور دولت آقای خاتمی و هاشمی رفسنجانی انتخابات...
جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

جلسه بررسی صلاحیت وزرا/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (دوشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که ابتدا صلاحیت غلامرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بررسی می‌شود و به ترتیب نوبت به سایر...
مگر می‌شود در یک کشور اسلامی ..

تاج: خالکوبی بازیکن استقلال شبیه شیطان است!

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در پرونده بیرانوند هیچ کس به فدراسیون فشار نیاورده، درباره تتوی بازیکن استقلال گفت: کار بسیار بدی بود. من ندیده بودم و وقتی دیدم واقعا تعجب کردم. مگر می‌شود در یک کشور اسلامی که همه ما زندگی می‌کنیم، [چنین مساله‌ای باشد.]باور کنید که ندیده بودم، دیشب اسدی مقدم از کمیته اخلاق برای من فرستاد و اصلا عجیب بود. شکلش شبیه شیطان و خون آشام بود!

کد خبر: ۱۷۰۶۷۲
۱۹:۱۰ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

تاج: خالکوبی بازیکن استقلال شبیه شیطان است!

دیدارنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال وعده داد که ورزشگاه آزادی بعد از انجام تعمیرات، «خیلی معتبر می‌شود و خاطر جمع باشید که یک ورزشگاه آبروبر نیست که هر روز چیزی‌اش شود.»

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی اظهار کرد: همه ما باید بپذیریم که کار درست، اصولی و منطقی صورت گرفته که فدراسیون پیش قدم شد و پای این ایستاد که مسابقات را در ورزشگاه‌های استاندارد برگزار کند. من با قلعه‌نویی هم جلسه داشتم و گفتم می‌ارزد که ما چند بازی خارج از خانه انجام دهیم، ولی یک ورزشگاه استاندارد پیدا کنیم که مردم ۱۰ تا ۲۰ سال به آن افتخار کنند.

او ادامه داد: ورزشگاه آزادی خیلی معتبر می‌شود و خاطر جمع باشید که یک ورزشگاه آبروبر نیست که هر روز چیزی‌اش شود. نور تکمیل شده و بقیه ورزشگاه‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. الان ورزشگاه فولادشهر اینطور می‌شود و یزد هم قرار است استاندارد شود. یزد واقعا یک ورزشگاه خیلی خوب می‌سازد و به شما پیشنهاد می‌کنم که بروید و ببینید. در ورزشگاه یادگار امام هم جایگاه‌ها آماده و گیت‌ها برقرار می‌شوند. این پافشاری خوب بوده و ما تعداد جلسات زیادی داشتیم که این کار‌ها را دنبال کنیم.

تاج همچنین گفت: آزادی را خودمان فشار می‌آوریم که زودتر آماده شود و اگر نشد، ما باید بازی بعدی را هم در ورزشگاهی مثل فولادشهر برگزار کنیم یا جای دیگر. خودم روز گذشته فولادشهر را دیدم؛ نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده و ما به آستان قدس نامه نوشتیم که به مشهد برویم و آنجا بازی کنیم که گفتند، چون زمان بازی یک روز بعد شهادت امام رضا (ع) است، نمی‌توانیم میزبانی کنیم و ما هم قبول کردیم. به ذوب آهن اعلام کردیم که در این ورزشگاه بازی نکند و آماده بازی تیم ملی شود. امروز شنیدم که آستان قدس به ذوب‌آهن گفته مقدار مشخصی پول بدهید و بازی کنید. پول مهم نیست، ما باید همه موضوع منافع تیم ملی را طوری ببینیم که آستان قدس موافقت کند، چون ذوب‌آهن یا سپاهان باید یک بازی دیگر هم در مشهد برگزار کنند. باید همکاری کنند تا در این ورزشگاه‌ها که با پول همین کشور ساخته شده، بازی برگزار شود. به نظرم اتفاق خوبی است، ولی به من رقمی گفتند که اصلا برای خودم عجیب بود.

«چه برنامه‌ای برای استقلال و پرسپولیس خواهید داشت؟» تاج در پاسخ به این سوال گفت: باید خودشان یک برنامه‌ای تعریف کنند، ولی ما باید کنار باشگاه‌هایی که به آسیا می‌روند، باشیم. نمی‌توانیم خودمان را کنار بکشیم. باید به آن‌ها کمک کنیم و راه حلی پیدا کنیم. این یک دوره پرخطر است و در آن فحش و ناسزا وجود دارد.

او در مورد اظهارات زنوزی مالک تراکتور تبریز درباره پرونده بیرانوند هم گفت: نورشرق به ایشان جواب داد و گفت اگر حرفی دارند حتما بگویند.

تاج درباره اینکه چرا تکلیف پرونده بیرانوند قبل از شروع لیگ به سرانجام نرسید؟ گفت: اولا من که مسئول پرونده نیستم و ارکان قضایی کاملا مستقل هستند. همین جا اعلام می‌کنم که هیچ‌کس فشاری به فدراسیون فوتبال نیاورده و این حرف‌هایی که زدند و می‌گویند کسی حرف زده یعنی سابقه مدیریت ما در این مدت را زیر سوال برده‌اند. پرونده بیرانوند مطابق آنچه از نورشرق شنیدم، یک حرف‌هایی آن‌ها زدند و یک حرف‌هایی این طرف زد که نیاز به کارشناسی دارد و منتظر نظر کارشناس هستند که بر اساس آن رای صادر کنند.

رئیس فدراسیون درباره خالکوبی بازیکن استقلال تهران (آرمین سهرابیان) هم عنوان کرد: کار بسیار بدی بود. من ندیده بودم و وقتی دیدم واقعا تعجب کردم. مگر می‌شود در یک کشور اسلامی که همه ما زندگی می‌کنیم، [چنین مساله‌ای باشد.]باور کنید که ندیده بودم، دیشب اسدی مقدم از کمیته اخلاق برای من فرستاد و اصلا عجیب بود. شکلش شبیه شیطان و خون آشام بود. در فوتبال ما نباید این چیز‌ها باشد. به کمیته اخلاق فرستاده شدند و رای می‌دهند. این مسائل را باید با ارشاد [حل کرد.]باید او را صدا کنند که خودش می‌داند این چه معنی‌ای می‌دهد. اصلا یک سمت شورت ورزشی خودش را بالا زده و آن سمت را بالا نزده، نمی‌دانم قصد او چه بوده! او را صدا کردند که بیاید و بگوید که انگیزه‌اش چه بود.

مطلب مرتبط:

بعد از کمیته اخلاق، سهرابیان به کمیته انضباطی استقلال هم احضار شد

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی