تیتر امروز

تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند
چهارمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس اردکانی

تاریخ لوله صلح؛ از ایران به پاکستان تا هند

در ادامه برنامه تاریخ شفاهی، گفت و گو با علی شمس اردکانی اولین سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت که منصوب مستقیم رهبر انقلاب بود را ادامه دادیم و در این برنامه به تاریخ لوله صلح و نقش مهمان برنامه...
جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟
امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

جلسه صلاحیت وزرا؛ بررسی برنامه‌های ۴ وزیر/ موافقان و مخالفان چه گفتند؟

امروز (یکشنبه) در مجلس، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان در دستورکار است که برنامه وزیران پیشنهادی اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امورخارجه، و بهداشت و درمان بررسی خواهد...
اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!
در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اصلاح نظام‌حکمرانی مقدم بر اصلاح اقتصادی است/اعتقاد به امام زمان هم مورد دستبرد واقع شده/ از اینهمه نهج البلاغه خوانی پزشکیان می‌ترسم!

در سیزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت پزشکیان"گفتگو کردیم.

هشدار‌های ارزی به زائران اربعین

محمد شریفی، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به زائران اربعین حسینی توصیه کرد از خرید ارز در نقاط مرزی و دلالان ارزی جدا خودداری کنند.

کد خبر: ۱۷۰۵۹۹
۱۸:۲۱ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

هشدار‌های پلیس به زائران اربعین

دیدارنیوز: رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که برای دریافت ارز مورد نیاز خود به مراکز و صرافی‌های مجاز مراجعه کرده و از خرید ارز در نقاط مرزی و دلالان ارزی جداً خودداری کنند.

سرهنگ محمد شریفی با هشدار به زائران اربعین حسینی گفت: برای ورود به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات فقط گذرنامه و ویزا ضروری است و از این رو زائران باید از آوردن مدارک شناسایی اضافی خودداری کنند.

وی از زائران خواست که از صفحه گذرنامه و ویزای خود با تلفن همراه عکس گرفته تا در صورت مفقودی یا سرقت مدارک مذکور بتوان از اطلاعات آن‌ها بهره برداری کنند. همچنین برای دریافت گذرنامه شخصاٌ به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و به هیچ عنوان مدارک خود را به افراد ناشناس و دفاتر و موسسات غیر مجاز تحویل ندهند.

شریفی با بیان اینکه لازم است که برای دریافت ارز موردنیاز به مراکز و صرافی‌های مجاز مراجعه و از خرید ارز در نقاط مرزی و دلالان ارزی جداً خودداری شود، گفت: لازم است که در پایانه‌های مرزی از خرید سیم کارت که توسط افراد ناشناس به فروش می‌رسد نیز خودداری شود.

وی با تاکید بر اینکه زائران نباید اطلاعات هویتی و گذرنامه خود را در اختیار کسی قرار دهند، گفت: لازم است برای شرکت در مراسم اربعین حسینی، برای تهیه بلیط، به مراکز و آژانس‌های مسافرتی معتبر که مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند مراجعه شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی