تیتر امروز

اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین
از چشم جهان (۱۶۶)

اندیشکده آمریکایی: تهاجم اوکراین به کورسک، سومین تحقیر جنگی بزرگ پوتین

اکنون در جهانی زندگی می‌کنیم که در آن شاهدیم، اوکراین به روسیه حمله کرده است. هم اکنون در جهانی به سر می‌بریم که اوکراین، تا این لحظه، بخشی از خاک روسیه را که تقریبا به اندازه شهر نیویورک است،...
بررسی صلاحیت وزرا؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟/ متوسط سن کابینه ۶۰ سال است!/ رئیس‌جمهور همدلی را رعایت کرد
این گزارش بروز رسانی می‌شود

بررسی صلاحیت وزرا؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟/ متوسط سن کابینه ۶۰ سال است!/ رئیس‌جمهور همدلی را رعایت کرد

جلسه علنی مجلس با حضور محمد باقر قالیباف و برای بررسی خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم و بررسی برنامه‌ها و صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی با حضور مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور برگزار شد.
مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده
افاضات اضافه

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

عوام‌الملک در نامه جدید خود به مسعود، رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، به پیام یک ناشناس زیر نامه قبلی خود اشاره کرده و نوشته است: لطفا هر وقت سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای...

«شوهر ایران خانم» در راه کره‌جنوبی

مستند «شوهر ایران خانم» به کارگردانی مرجان خسروی بالدی، به جشنواره بین‌المللی مستند EBS در کره جنوبی راه یافت. «شوهر ایران خانم» با الهام و استعاره از رمان «شوهر آهو خانم» علی‌محمد افغانی ساخته شده و راوی زندگی خانواده‌ای از عشایر بختیاری است.

کد خبر: ۱۷۰۴۹۷
۱۲:۰۱ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

«شوهر ایران خانم» در کره جنوبی

دیدارنیوز: مستند «شوهر ایران خانم» به کارگردانی مرجان خسروی بالدی، به جشنواره بین‌المللی مستند EBS در کره جنوبی راه یافت.

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم مستند کوتاه «شوهر ایران خانم» به کارگردانی مرجان خسروی بالدی که به‌صورت مستقل توسط شرکت هفت چشمه به مدیریت میلاد خسروی بالدی تهیه و ساخته شده است؛ در ادامه حضور جهانی خود به بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی مستند EBS در کشور کره جنوبی راه یافت.

جشنواره بین‌المللی EBS International Documentary Festival با هدف تبلیغ بهترین مستند‌های جهان به دنبال ایجاد فرصتی برای مستندسازان برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود و همچنین تشویق مستندسازان جوان در سراسر جهان به تولید فیلم‌های جدید است.

بیست و یکمین دوره EBS از ۱۹ تا ۲۵ آگوست ۲۰۲۴ (۲۹ مرداد تا ۴ شهریور ۲۰۲۴) در کره جنوبی برگزار خواهد شد.

«شوهر ایران خانم» با الهام و استعاره از رمان «شوهر آهو خانم» علی‌محمد افغانی ساخته شده و راوی زندگی خانواده‌ای از عشایر بختیاری است.

عوامل مستند کوتاه «شوهر ایران خانم» عبارتند از:

کارگردان و پژوهشگر: مرجان خسروی بالدی، تهیه‌کننده و پخش بین‌الملل: میلاد خسروی بالدی، شرکت هفت چشمه، مدیر فیلم‌برداری: مهدی آزادی، تدوین: لقمان سخنور، دستیار تدوین: سمانه میقانی، صداگذار: آرش قاسمی، موسیقی: مهدی خسروی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان، برنا جمشیدی، طراح پوستر: لقمان سخنور و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی