تیتر امروز

بررسی صلاحیت وزرا؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟/ متوسط سن کابینه حدود ۶۰ سال است!
این گزارش بروز رسانی می‌شود

بررسی صلاحیت وزرا؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟/ متوسط سن کابینه حدود ۶۰ سال است!

جلسه علنی مجلس با حضور محمد باقر قالیباف و برای بررسی خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم و بررسی برنامه‌ها و صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی با حضور مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور برگزار شد.
مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده
افاضات اضافه

مسعود جان! هر وقت نشستی، پیامک بده

عوام‌الملک در نامه جدید خود به مسعود، رییس بی‌صدای خواص‌الدوله، به پیام یک ناشناس زیر نامه قبلی خود اشاره کرده و نوشته است: لطفا هر وقت سر جایت نشستی اگر زحمتی نبود در حد یک پیامک یک کلمه‌ای...
قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

قاسمی فیض‌آبادی: پزشکیان برای وفاق ملی فیلترینگ و گشت ارشاد را جمع کند/ رودینی: بر روی نخبگان اهل سنت خط کشیدند

این بیستمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی نقیب می‌گوید بیشتر صنایع خوابیده یا نیمه تعطیل هستند

چشم امید فعالان اقتصادی به وزیر تازه نفس

علی نقیب، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می‌گوید: وزیر صنعت باید تفکر حمایت از تولید و صنعت را داشته باشد و زیر بار دستورات سایر وزارتخانه‌ها و بانک مرکزی نرود. اتابک را از نزدیک می‌شناسم، مدیر توانمندی در صنعت است و امیدوارم با حضور در وزارتخانه حمایت‌های خوبی از صنعت داشته باشد.

کد خبر: ۱۷۰۴۷۹
۱۰:۰۷ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

چشم امید فعالان اقتصادی به وزیر تازه نفس

دیدارنیوز: عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: ظرفیت تولیدی و نیرو‌های متخصص بالایی در کشور داریم و سرمایه‌گذاری‌های زیادی در برخی صنایع کرده‌‎ایم که متاسفانه خوابیده، نیمه تعطیل است و یا آن بهره‌وری که باید را ندارد؛ وقتی این ظرفیت‌ها در کشور وجود دارد، تفکر حاکمیت باید این باشد که توسعه اقتصادی با حمایت از صنایع ممکن است.

علی نقیب، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با اقتصاد آنلاین گفت: وزیر صنعت باید تفکر حمایت از تولید و صنعت را داشته باشد و زیر بار دستورات سایر وزارتخانه‌ها و بانک مرکزی نرود.

عضو هیات نماینده اتاق بازرگانی تهران افزود: وزیری که از جنس تولید و صنعت باشد می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند. اتابک را از نزدیک می‌شناسم، مدیر توانمندی در صنعت است و امیدوارم با حضور در وزارتخانه حمایت‌های خوبی از صنعت داشته باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت تولیدی و نیرو‌های متخصص بالایی در کشور داریم و سرمایه‌گذاری‌های زیادی در برخی صنایع کرده‌ایم که متاسفانه خوابیده، نیمه تعطیل است و یا آن بهره‌وری که باید را ندارد؛ وقتی این ظرفیت‌ها در کشور وجود دارد، تفکر حاکمیت باید این باشد که توسعه اقتصادی با حمایت از صنایع ممکن است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: رقابت می‌تواند باعث توسعه صنعتی شود، شرکت‌هایی که بخواهند که از بودجه‌های خاص استفاده کنند و در صنعت و تولیداتشان به حاکمیت وابسته باشند، نمی‌توانند در بازار رقابت کنند؛ ما انتظار داریم که دولت نظارتگر و کنترل‌کننده باشد؛ اما تصدی‌گری نکند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی