تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

کشف ۱۰۲ کیلوگرم حشیش در نایین

مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در یک خودرو، ۱۰۲ کیلو و ۵۱۰ گرم حشیش را که به‌صورت ماهرانه‌ای داخل اتاق خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

کد خبر: ۱۷۰۳۹۷
۱۹:۱۴ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

کشف ۱۰۲ کیلوگرم حشیش در نایین

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: بیش از ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و حدود ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان دستگیر شدند.

سرهنگ احسان بدیعیان امروز (۲۴ مرداد ماه) اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین با هدف مقابله با قاچاق مواد مخدر، به یک دستگاه نیسان مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند. آن‌ها در این خودرو ۱۰۲ کیلو و ۵۱۰ گرم حشیش را که به‌صورت ماهرانه‌ای داخل اتاق خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد، بیان کرد: در یک عملیات دیگر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در فرماندهی انتظامی شهرستان نایین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. آن‌ها در این خودرو ۲۹ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را کشف کردند.

او افزود: خودرو توقیف شد و دو متهم دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی