تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد

انسداد مرز‌ها با هزینه سه میلیارد یورویی

احمد علی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا، آخرین وضعیت پروژه انسداد مرز‌های کشور را تشریح کرد و گفت: از دو سال گذشته ما پیشنهاد کردیم مبلغ سه میلیارد یورو برای انسداد مرز‌ها در نظر گرفته شود که این مبلغ در وزارت کشور و دولت به تصویب رسید.

کد خبر: ۱۷۰۳۳۶
۰۸:۱۳ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

.

دیدارنیوز: فرمانده مرزبانی فراجا، آخرین وضعیت پروژه انسداد مرز‌های کشور را تشریح کرد.

سردار احمد علی گودرزی در گفتگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه انسداد مرز‌ها در کشور گفت: از دو سال گذشته ما پیشنهاد کردیم مبلغ سه میلیارد یورو برای انسداد مرز‌ها در نظر گرفته شود که این مبلغ در وزارت کشور و دولت به تصویب رسید. شورایعالی امنیت ملی نیز انجام این امر را بر عهده ستاد کل نیرو‌های مسلح گذاشت.

وی افزود: در ستاد کل نیرو‌های مسلح، قرارگاهی تشکیل شد که این قرارگاه به صورت هفتگی جلساتی را تشکیل می‌دهد. بودجه لازم نیز به ارتش، سپاه و مرزبانی انتظامی تخصیص داده شد. درحال حاضر اقدامات اولیه شامل عقد قرارداد‌ها انجام شده و درحال انجام تدارکات ساخت برجک‌ها و پاسگاه‌ها، خرید حس‌گرها، دوربین‌ها و اسلحه‌های پیشرفته مورد نیاز هستیم.

فرمانده مرز‌های فراجا با تاکید بر اینکه مرز‌های جنوب شرقی کشور برای ما اهمیت ویژه‌ای دارند، گفت: به نظر می‌رسد در نیمه دوم امسال، اجرای طرح‌های جدید انسداد‌های مرزی آغاز شده و تا پایان سال آینده به شرایط مطلوب خود برسیم و بتوانیم اعلام کنیم که مرز‌های ما در این محدوده مسدود شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی