تیتر امروز

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!
در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

آدمیان آزادند و جامعه‌ای که قانون زیاد دارد، جامعه‌ای مریض است/هیچ مدل حکومتی از قرآن و سنت بدست نمی‌آید!

در دوازدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "مقایسه اقتضائات حکمرانی دوران کهن با حکمرانی دوران مدرن" گفتگو کردیم

ادعای رسانه اسرائیلی درباره زمان حمله ایران

روزنامه «اسرائیل هیوم» ادعا کرد که زمان پاسخ ایران و حزب الله به حمله اسرائیل فرارسیده و احتمالا این هفته، سرزمین‌های اشغالی هدف قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۷۰۱۹۴
۱۲:۲۷ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

ادعای رسانه اسرائیلی درباره زمان حمله ایران

دیدارنیوز: اسرائیل کماکان در نگرانی پاسخ ایران به ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش سیاسی حماس به سر می‌برد و یک رسانه این رژیم پیش بینی کرد که تهران، این هفته به این ترور پاسخ دهد.

به نقل از ایرنا، روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» با اشاره به گذشت بیش از ۱۰ روز از ترور شهید هنیه، اعلام کرد که زمان پاسخ ایران و حزب الله به حمله اسرائیل فرارسیده و احتمالا این هفته، سرزمین‌های اشغالی هدف قرار خواهد گرفت.

این رسانه صهیونیستی پیش بینی کرد که حمله محور مقاومت به رژیم اشغالگر، هماهنگ شده باشد و نوشت: هماهنگ بودن حمله، لزوما به معنای همزمان بودن آن نیست.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» نیز در گزارشی از هراس «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران نوشت و افزود: در این مدت، گالانت در بعضی روزها، ۲ بار با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا صحبت کرده و آخرین تحولات و اطلاعات را با وی در میان گذاشته است.

این رسانه صهیونیستی از هشدار دستگاه‌های نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر به سران آن خبر داد و افزود: مقامات امنیتی هشدار دادند که یک تغییر راهبردی در منطقه در حال وقوع است، زیرا همه کانون‌های ضداسرائیلی از جمله لبنان، عراق، یمن و ایران به طور همزمان فعال شده اند.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور اخیر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آن‌ها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیوی رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

یک فرمانده پیشین ارتش رژیم صهیونیستی نیز رایزنی گسترده مقامات جهان با ایران و سفر‌های دیپلماتیک آن‌ها به منطقه؛ پس از تاکید تهران بر گرفتن انتقام ترور شهید هنیه را بیانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اسرائیل در انتظار این پاسخ روز‌های سختی را می‌گذراند.

«اسرائیل زیف» درباره وضعیت رژیم صهیونیستی پس از تاکید ایران بر پاسخ به ترور شهید هنیه به رادیوی رژیم اسرائیل گفت: اسرائیل «روز‌های سخت و پرتنشی» را تجربه می‌کند و دلیل آن، منتظر بودن پاسخ احتمالی ایران است.

وی تاکید کرد: «این زمان گفتن حقیقت است. روند امور از کنترل ما خارج شده است. باید نسبت به آنچه در روز‌های آتی رخ می‌دهد، کاملا هوشیار باشیم».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی