تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
تنش در خاورمیانه ادامه دارد

شلیک شبانه ده‌ها موشک حزب‌الله به شمال اسرائیل

حزب‌الله لبنان، در واکنش به بمباران اسرائیل که منجر به زخمی‌شدن «غیر نظامیان» در جنوب لبنان شد، از بمباران شمال اسرائیل با «ده‌ها موشک کاتیوشا» خبر داده است.

کد خبر: ۱۶۹۸۰۷
۱۲:۱۷ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

گزارش العربیه از شلیک ده‌ها موشک حزب‌الله به شمال اسرائیل

دیدارنیوز: حزب‌الله لبنان، در سحرگاه یکشنبه ۱۴ مرداد در واکنش به بمباران اسرائیل که منجر به زخمی‌شدن «غیر نظامیان» در جنوب لبنان شد، از بمباران شمال اسرائیل با «ده‌ها موشک کاتیوشا» خبر داد.

به نقل از العربیه، حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در پاسخ به حملات ارتش اسرائیل به روستا‌های جنوب، به‌ویژه حملات به روستا‌های کفرکلا و دیر سریان و زخمی شدن غیرنظامیان»، منطقه جدیدی به نام «بیت هلل» در شمال اسرائیل را «با ده‌ها موشک کاتیوشا» بمباران کرد.

طبق گفته خبرنگار العربیه، حدود ۵۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شمال اسرائیل شلیک شد و صدای آژیر‌های خطر در شهرک‌های کریات شمونه و تل حای در منطقه الجلیل علیا شنیده شد.

به گزارش «یدیعوت آحارونوت»، ارتش اسرائیل اعلام کرد که اکثر موشک‌های پرتاب شده از لبنان را رهگیری کرده است.

وزارت بهداشت لبنان پیشتر شنبه گزارش داده بود که «شش غیرنظامی» بر اثر بمباران اسرائیل بر جنوب لبنان، زخمی شدند.

ترور یک عضو حزب‌الله

ارتش اسرائیل شنبه همچنین از ترور یکی از اعضای حزب الله در جاده البازوریه خبر داد.

اویخای ادرعی، سخنگوی ارتش، در «ایکس» مدعی شد: «نیروی هوایی اسرائیل، علی نزیه عبد علی، عضو حزب‌الله را که در «فعالیت‌های تروریستی» در جبهه جنوب نقش داشته و در برنامه‌ریزی و اجرای «عملیات‌های تروریستی» شرکت کرده بود، در منطقه البازوریه در جنوب لبنان هدف قرار داده و کشته است»

این در حالی است که با بالاگرفتن احتمال وقوع منازعه در خاورمیانه در پی تهدیدات ایران و همپیمانانش به پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران در عملیاتی منتسب به اسرائیل و ترور فواد شکر، از رهبران برجسته حزب‌الله در حومه جنوبی بیروت توسط اسرائیل، کشور‌های غربی از شهروندان خود خواسته‌اند، هرچه زودتر لبنان را ترک کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی