تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بارسلونا الکلاسیکوی آمریکا را برد/ شکست سنگین شیاطین سرخ

در ادامه بازی‌های دوستانه پیش‌فصل در آمریکا، تیم بارسلونا با شکست رئال مادرید، فاتح الکلاسیکو شد و منچستر یونایتد با سه گل به لیورپول باخت.

کد خبر: ۱۶۹۷۸۳
۰۹:۱۸ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

بارسلونا الکلاسیکوی آمریکا را برد/ شکست سنگین شیاطین سرخ

دیدارنیوز: تیم فوتبال بارسلونا در ال‌کلاسیکوی پیش‌فصل بر رئال مادرید غلبه کرد.

در ادامه بازی‌های دوستانه باشگاهی، بامداد امروز (یکشنبه - به وقت تهران) چند مسابقه برگزار شد که در مهمترین بازی رئال مادرید و بارسلونا در ال‌کلاسیکوی پیش‌فصل و در دیداری دوستانه در ورزشگاه مت‌لایف واقع در شهر ایست روترفورد از ایالت نیوجرسی آمریکا به مصاف هم رفتند.

در این بازی که پس از گذشت ۹ دقیقه به دلیل شرایط بد جوی (رعد و برق و بارندگی شدید) با تصمیم داور متوقف شد و پس از گذشت بیش از یک ساعت با بهتر شدن وضعیت جوی ادامه پیدا کرد، بارسلونا در دقایق ۴۲ و ۵۴ توسط پائو ویکتور به گل رسید و تنها گل کهکشانی‌ها را نیکو پاس در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند.

بارسلونا الکلاسیکوی آمریکا را برد/ شکست سنگین شیاطین سرخ

در دیدار دوستانه دیگر، منچستریونایتد و لیورپول در ایالت کارولینای جنوبی به مصاف هم رفتند که این شاگردان آرنه اشلوت بودند که با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسیدند. لیورپول توسط فابیو کاروالیو (۱۰)، کورتیس جونز (۳۶) و کونستانتینوس سیمیکاس (۶۱) به گل رسید.

منچسترسیتی هم در ایالت اوهایوی آمریکا مقابل چلسی به میدان رفت و موفق شد با برتری ۴ بر ۲ زمین بازی را ترک کند. ارلینگ هالند در دقایق ۴ (پنالتی)، ۹ و ۵۶ و اسکار باب در دقیقه ۵۵ برای تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا گلزنی کردند. شاگردان انزو مارسکا هم در دقایق ۵۹ و ۸۹ به ترتیب توسط رحیم استرلینگ و نانی مادوکه به گل رسیدند.

در دیدار‌های دوستانه دیگر بامداد امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

کلوب آمه‌ریکا یک - استون‌ویلا صفر

وستهام یک - کریستال‌پالاس ۳

ولورهمپتون ۳ - لایپزیگ

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی