تیتر امروز

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز
گفت و گوی دیدار با یک کارشناس اقتصاد

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز، میزبان دکتر وحید شقاقی شهری دانش آموخته دکتری اقتصاد و عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی تهران بود او سیرتاریخ اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز...
مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
علی سرزعیم، اقتصاددان پس از گرانی امروز به دلیل ترور هنیه اعلام کرد

افزایش نرخ دلار منطق اقتصادی ندارد

علی سرزعیم، اقتصاددان گفت: افزایش نرخ دلار نتیجه پیش‌بینی‌های غیراقتصادی است و منطق اقتصادی ندارد.

کد خبر: ۱۶۹۶۳۱
۱۸:۲۴ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

افزایش نرخ دلار منطق اقتصادی ندارد

دیدارنیوز: یک اقتصاددان گفت: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در ترور هنیه، مجددا ریسک‌های موجود در منطقه و جهان را افزایش می‌دهد، اما پایدار نیست.

علی سرزعیم، اقتصاددان در خصوص اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، ریس دفتر سیاسی حماس به ایسنا گفت: این اقدام اسرائیل، مجددا ریسک‌های موجود در منطقه و جهان را بالا می‌برد، اما پایدار نیست.

وی در خصوص تاثیر این اتفاق بر بازار ارز و افزایش اندک نرخ دلار بیان کرد: طبیعتا این افزایش نرخ دلیل اقتصادی ندارد و صرفا ناشی از پیش‌بینی‌های مختلف نسبت به وضعیت آینده منطقه بوده و کوتاه مدت است.

این اقتصاددان در تحلیل روند آینده نرخ ارز گفت: اما آینده نرخ دلار به نحوه مدیریت این تنش و پاسخ ایران به این اقدام بستگی دارد؛ برای مثال در زمان حمله به کنسولگری کشور در سوریه، واکنش ایران طوری بود که هم بازدارندگی ایجاد کرد و هم به جنگ شدیدتر منجر نشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی