تیتر امروز

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز
گفت و گوی دیدار با یک کارشناس اقتصاد

مروری بر سیر تاریخی اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز

برنامه گفت و گوی اقتصادی دیدار نیوز، میزبان دکتر وحید شقاقی شهری دانش آموخته دکتری اقتصاد و عضو هیأت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه خوارزمی تهران بود او سیرتاریخ اقتصاد ایران از دهه ۴۰ تا به امروز...
اسماعیل هنیه ترور شد/ حماس همچنان مسیر خود را ادامه می‌دهد
سپاه خبر این ترور وحشتناک را اعلام کرد (بروز رسانی می‌شود)

اسماعیل هنیه ترور شد/ حماس همچنان مسیر خود را ادامه می‌دهد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.
مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد

پاسخ به ترور، عملیات ویژه است

درپی ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، نمایندگی ایران در سازمان ملل تاکید کرد که پاسخ ترور، عملیات ویژه است؛ اما سخت‌تر و پشیمان‌کننده.

کد خبر: ۱۶۹۶۲۷
۱۷:۳۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

پاسخ به ترور، عملیات ویژه است

دیدارنیوز: دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل با انتشار پیامی در ایکس نوشت: پاسخ به یک ترور در واقع عملیات ویژه خواهد بود، اما سخت‌تر و با هدف القای پشیمانی عمیق در عامل جنایت.

پیشتر نیز وزارت امور خارجه اعلام کرد که ایران مسئولیت دولت آمریکا به‌عنوان حامی و همدست رژیم صهیونیستی در استمرار اشغالگری و نسل‌کُشی فلسطینی‌ها، در ارتکاب این اقدام شنیع تروریستی را مورد تاکید قرار می‌دهد.

جمهوری اسلامی ایران اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی در ترور مجاهد خستگی‌ناپذیر شیخ اسماعیل هنیه را شدیدا محکوم می‌کند و با تاکید بر حق ذاتی خود در پاسخ مناسب نسبت به این اقدام متجاوزانه علیه حاکمیت و تمامیت سرزمینی خود، انتظار دارد که کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی در راستای حمایت از حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین و مقاومت مشروع آنان در برابر اشغالگری، رژیم اسرائیل را به‌طور جدی و موثر مورد مواخذه قرار داده و تدابیر سیاسی، حقوقی و تنبیهی لازم را در قبال این رژیم یاغی اتخاد کنند.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی