تیتر امروز

مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید

این پانزدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
تنش بیشتر در خاورمیانه

انفجار در بیروت/ اسرائیل حمله کرد +ویدیو

دقایقی پیش برخی رسانه‌ها از شنیده شدن صدای انفجار در ضاحیه بیروت خبر دادند. این در حالی‌‌ست که در ساعات اخیر احتمال حمله اسرائیل به بیروت بارها در رسانه‌های مختلف منتشر شده است.

کد خبر: ۱۶۹۵۷۶
۲۰:۴۵ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

انفجار در بیروت/ اسرائیل حمله کرد؟ +ویدیو

دیدارنیوز: رسانه‌های خارجی از شنیده شدن صدای وقوع انفجار در جنوب بیروت خبر دادند.

تصاویری از وقوع انفجار در ضاحیه بیروت منتشر شده است. رویترز به نقل از منبع امنیتی که نامش را فاش نکرده، مدعی شد که یک فرمانده بزرگ حزب الله هدف حمله اسرائیل قرار گرفته و سرنوشتش مشخص نیست.

 

کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد یک فرمانده حزب الله در این حمله ترور شده است.

شبکه المیادین گزارش داد منطقه‌ای که مورد تجاوز قرار گرفته، منطقه پرجمعیت و شلوغ در جنوب بیروت بوده و قربانیانی برجا گذاشته است.

منابع لبنانی گزارش دادند که یک پهپاد رژیم صهیونیستی، ساختمانی را در منطقه حاره حریک در جنوب بیروت با سه راکت هدف قرار داده است. این منابع از ویرانی گسترده در پی این حمله خبر داده اند.

شبکه المنار ارگان رسانه‌ای حزب الله رسما اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت حمله کرده است.

اسرائیل مسئولیت حمله به بیروت را بر عهده گرفت

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک حمله هوایی هدفمند در بیروت علیه یک فرمانده حزب الله انجام شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی درحالیکه خود حادثه مجدل شمس را طراحی کرده، مدعی است شخصی که هدف قرار گرفته مسئول حمله در مجدل شمس است.

شبکه المیادین لبنان به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که هدف حمله هوایی رژیم اسرائیل در منطقه «حاره حریک»، یک ساختمان مسکونی چسبیده به بیمارستان بهمن بوده است.

این در حالی است که ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن درباره پیامد‌های خطرناک هرگونه تشدید تنش اسرائیل علیه لبنان برای امنیت منطقه هشدار داد و بر ضرورت تشریک مساعی برای کاهش تنش و اجتناب از خطر کشانده شدن منطقه به سمت جنگ منطقه‌ای تاکید کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی