تیتر امروز

مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید

این پانزدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

جمشید هاشم‌پور در بیمارستان بستری است

جمشید هاشم‌پور، بازیگر کهنه‌کار سینمای ایران مدتی است که شرایط جسمانی خوبی ندارد و در بیمارستان بستری است.

کد خبر: ۱۶۹۵۶۴
۱۸:۲۸ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

جمشید هاشم‌پور در بیمارستان بستری است

دیدارنیوز: جمشید هاشم‌پور که مدتی است شرایط جسمانی خوبی ندارد، در بیمارستان بستری است.

اگرچه از چند روز قبل خبر‌هایی غیر رسمی از حال جمشید هاشم‌پور شنیده می‌شد و پیگیری‌ها از نزدیکان این بازیگر به نتیجه‌ای نرسید، اما حالا با عیادت مدیرعامل صندوق توسعه اعتباری هنر از جمشید هاشم‌پور در بیمارستان خبر بستری شدن این بازیگر در بیمارستان تایید می‌شود.

طبق گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پور احمدی با حضور در بیمارستان محل بستری جمشید هاشم‌پور ضمن ابلاغ سلام محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیگیر آخرین وضعیت درمانی این هنرمند شد.

در این دیدار پزشک معالج جمشید هاشم پور توضیحاتی را از آخرین وضعیت درمانی این هنرمند نامدار سینما و تلویزیون ارائه کرد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ضمن آرزوی سلامتی عاجل برای این هنرمند محبوب گفت: رویکرد صندوق اعتباری هنر، تکریم پیشکسوتان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر و حمایت مادی و معنوی و رسیدگی به نیاز‌های ضروری جامعه تحت پوشش است.

وی در ادامه اظهار داشته است: امیدوارم با بهبود هاشم پور شاهد حضور و ایفای نقش این استاد فرهیخته در سینما و تلویزیون باشیم و ما نیز در صندوق اعتباری هنر از هیچ کمک و مساعدتی در روند درمانی ایشان دریغ نخواهیم کرد.

در این دیدار و عیادت نیکنام حسینی پور مشاور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر، پوراحمدی را همراهی کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی