تیتر امروز

مناظره احمد بخارایی با علی باقری
موافقین و مخالفین مشارکت در روزهای پسا انتخابات چه می‌گویند؟

مناظره احمد بخارایی با علی باقری

احمد بخارایی جامعه شناس و علی باقری فعال اصلاح‌طلب و تحلیلگر سیاسی در یک مناظره در استودیو دیدارنیوز دلایل خود در مورد مشارکت و عدم مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری را بیان کردند.
تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبر انقلاب/ تهدید اسرائیل به پاسخ شدید به حزب الله/ برای واردات خودرو‌های دست دوم دست نگهدارید

این پانزدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
عباس کاظمی: نسل زد از حاکمیت زندگی می‌خواهد/جامعه در شرایط خاص دو قطبی می‌شود/ می‌گفتند پزشکیان رای بیاورد، همجنسگرایی رونق می‌گیرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

عباس کاظمی: نسل زد از حاکمیت زندگی می‌خواهد/جامعه در شرایط خاص دو قطبی می‌شود/ می‌گفتند پزشکیان رای بیاورد، همجنسگرایی رونق می‌گیرد

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان دکتر عباس کاظمی استاد دانشگاه و جامعه شناس بود؛ او در این گفت و گو روی موضوع دو قطبی شدن جامعه نظر متفاوتی داشت که مشروح آن را می توانید ببینید...
در دیدار با امامعلی رحمان مطرح شد

رهبر انقلاب: خط باستانی فارسی در تاجیکستان شروع شود

امامعلی رحمان، رئیس‌جمهور تاجیکستان که برای حضور در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران وارد تهران شده، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: ۱۶۹۵۱۶
۱۰:۲۹ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳

دیدار رئیس‌جمهور تاجیکستان با رهبر انقلاب

دیدارنیوز: رئیس جمهور تاجیکستان و هیأت همراه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

امامعلی رحمان، رئیس‌جمهور تاجیکستان که برای حضور در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران وارد تهران شده است، دقایقی قبل با آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله خامنه‌ای صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار با امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان و هیأت همراه، سیاست و اولویت اصلی جمهوری اسلامی ایران را گسترش روابط با کشور‌های منطقه به‌ویژه کشور‌های هم‌زبان و دارای فرهنگ، تاریخ و دین مشترک دانستند و تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته آماده همکاری صمیمانه با تاجیکستان در زمینه‌های مختلف است.

رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از سفر رئیس جمهور تاجیکستان به تهران برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور کشورمان، رفت و آمد مقامات دو کشور را زمینه‌ساز گسترش همکاری‌ها خواندند و گفتند: زبان فارسی یکی از اشتراکات مهم ایران و تاجیکستان و افغانستان است و باید برای حفظ و گسترش این زبان و جلوگیری از برخی تلاش‌ها برای انزوای آن، همکاری‌های بیشتری انجام شود.

آیت الله خامنه‌ای با تشکر از اقدامات رئیس جمهور تاجیکستان برای گسترش زبان فارسی اظهار امیدواری کردند: خط باستانی فارسی نیز در تاجیکستان شروع شود.

رهبر انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کردند: گسترش روابط ایران و تاجیکستان مخالفینی دارد که باید برای مقابله با آنها، برنامه وجود داشته باشد.

در این دیدار که عارف، معاون اول رئیس جمهور نیز حضور داشت، امامعلی رحمان با ابراز خرسندی فراوان از دیدار مجدد با رهبر انقلاب، به مذاکرات خود با پزشکیان اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که چند سال پیش جنابعالی فرمودید دو کشور خویشاوند هستند و ما بر گسترش پیش از پیش روابط و استفاده از تجارب و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های سلامت، صنعت و علمی خواستاریم.

رئیس جمهور تاجیکستان در این دیدار همچنین به برخی اقدامات خود برای گسترش زبان فارسی در این کشور اشاره کرد.

دیدار نخست وزیر ارمنستان با رهبر انقلاب

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیئت همراه، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌گو کردند.

دیدار پاشینیان و امامعلی رحمان با رهبر انقلاب

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی