تیتر امروز

خیابان جنگ و گفتمان صلح!
گزارش اختصاصی خبرنگار دیدارنیوز از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران»

خیابان جنگ و گفتمان صلح!

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز گزارشی جالب از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران» تهیه کرده که در این مطلب می‌خوانید.
محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
در واکنش به اظهارات نتانیاهو در کنگره آمریکا مطرح شد

کنعانی: حقوق بشر، مضحک‌ترین شعار غربی‌هاست

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد: مضحک‌ترین شعاری که از زبان رهبران و دولتمردان آمریکایی و اروپایی شنیده می‌شود، شعار ‎حقوق بشر است.

کد خبر: ۱۶۹۲۷۴
۱۱:۱۳ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳

کنعانی: حقوق بشر، مضحک‌ترین شعار غربی‌هاست

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت خارجه ایران می‌گوید که حقوق بشر، مضحک‌ترین شعار غربی‌هاست.

ناصر کنعانی در شبکه ایکس نوشت: «‏نخست وزیر جنایتکار یک رژیم جعلی پس از نُه ماه نسل‌کُشی و کودک‌کُشی، در آغوش حامیان خود است؛ و اینگونه است که چندین دهه تلاش‌های فریبنده تمدن غربی برای نشان دادن چهره‌ای معصوم و انسان‌دوستانه از خود به جهانیان نقش برآب می‌شود و چهره خشِن و دیوصفتِ سیاست آمریکا برای همه جهان عیان می‌گردد.

اینک مضحک‌ترین شعاری که از زبان رهبران و دولتمردان آمریکایی و اروپایی شنیده می‌شود، شعار ‎حقوق بشر است. حقوق طبیعی فلسطینیان از جمله حق حیات و زندگی، برخورداری از امنیت، دسترسی به آب، غذا، دارو و درمان و ... به وحشتناکترین شکل ممکن در مقابل چشمان کاملا باز دنیا در نوار ‎غزه و کرانه غربی پایمال می‌شود و کودکان فلسطینی هر روز توسط قصاب تل‌آویو سلاخی می‌شوند و در مقابل این همه جنایت، دولت و کنگره آمریکا از این جلاد با کف و سوت استقبال می‌کنند. ننگ واژه بسیار کوچکی برای این فضاحت است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی