تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.
کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود
گزارش دیدار از شیوع تب دنگی در کشور در گفت و گو با یک متخصص

کیانوش جهانپور: ممکن است در پاییز شاهد افزایش ابتلا به تب دنگی باشیم/ تب دنگی از فرد به فرد دیگر منتقل نمی‌شود

روز گذشته دو متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری از شیوع تب دنگی در تهران خبر دادند، هر چند این موضوع توسط وزارت بهداشت تکذیب شد، اما کیانوش جهانپور، سخنگوی اسبق وزارت بهداشت می گوید: این موضوع...
نقل و انتقالات فوتبال

درخواست استقلال برای جذب کریمی؛ پنجره بسته باشگاه ترکیه‌ای مانع شد!

باشگاه استقلال تهران دو بار برای جذب علی کریمی، هافبک سابق خود اقدام کرده اما باشگاه کایسری اسپور پاسخی نداده و ظاهرا دلیل آن فقدان سرپرست و مدیر ورزشی باشگاه ترکیه‌ای و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات آنهاست.

کد خبر: ۱۶۹۲۲۷
۱۳:۳۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

درخواست استقلال برای جذب کریمی؛ باشگاه ترکیه‌ای پاسخ نداد

دیدارنیوز: باشگاه استقلال اعلام کرد که برای جذب علی کریمی از کایسری اسپور اقدام کرده، اما باشگاه ترکیه‌ای پاسخ نداده است.

باشگاه استقلال اعلام کرد: «به اطلاع می‌رساند، باشگاه استقلال طی دو نامه رسمی به باشگاه کایسری اسپور ترکیه خواهان صدور رضایتنامه جهت انتقال قطعی علی کریمی، بازیکن ارزشمند و باتجربه، شده است.

با وجود پیگیری‌های مستمر از سوی باشگاه، تاکنون پاسخی از سوی باشگاه کایسری اسپور دریافت نشده است.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، فقدان سرپرست و مدیر ورزشی باشگاه کایسری اسپور به دلیل اخراج، وقفه‌ای در روند مذاکرات ایجاد کرده است.

کریمی طی مکالمات با باشگاه استقلال، ضمن ابراز تمایل به انتقال به تیم محبوب خود، به این موضوع اشاره داشت که باشگاه کایسری اسپور به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و عدم امکان جذب بازیکن جایگزین، تمایلی به صدور رضایتنامه برای ایشان در حال حاضر ندارد.

باشگاه استقلال ضمن احترام به قوانین و مقررات حاکم بر نقل و انتقالات، همچنان مصرانه پیگیر نهایی شدن این انتقال خواهد بود و در صورت تمایل باشگاه کایسری اسپور، مذاکرات برای نهایی شدن انتقال کریمی به تیم استقلال از سر گرفته خواهد شد.

باشگاه استقلال مراتب قدردانی خود را از صبر و شکیبایی هواداران گرامی در این خصوص ابراز داشته و ابراز امیدواری می‌کند که با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، شاهد حضور این بازیکن ارزشمند در جمع آبی‌پوشان پایتخت باشیم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی