تیتر امروز

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس

محمد فاضلی: مردم عقب عقب پای صندوق رای رفتند/ ایران ستیزی در آمریکا سود دارد/ ساختار دولت در ایران دچار زوال شده است

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود میزبان یکی از چهره های جنجالی دوران انتخابات ریاست جمهوری بود. محمد فاضلی در این گفت و گو حرف هایی تازه زد که می توانید ببینید و بخوانید.

جزییاتی از مراسم یادبود «سعید راد»

مراسم یادبود سعید راد، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون روز جمعه پنجم مرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجدالرسول (ص) واقع در سعادت آباد میدان کاج برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۶۹۱۵۱
۱۰:۴۳ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

جزییاتی از مراسم یادبود «سعید راد»

دیدارنیوز: مراسم یادبود سومین روز درگذشت سعید راد بازیگر فقید سینما، جمعه ۵ مرداد با حضور هنرمندان و ورزشکاران برگزار خواهد شد.

مراسم یادبود سعید راد، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون روز جمعه پنجم مرداد از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجدالرسول (ص) واقع در سعادت آباد میدان کاج برگزار خواهد شد.

این بازیگر روز گذشته دوشنبه ۲ مرداد در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

شهریورماه سال گذشته سعید راد در منزل و به‌دنبال یک زمین خوردگی، دچار مصدومیت شد و پس از مراجعه به بیمارستان، مورد عمل جراحی قرار گرفت و بعد از یک ماه توانست با واکر راه برود. سعید راد حدود ۱۰ ماه در بستر بیماری بود، اما طی ۲ ماه اخیر، روند درمان به خوبی پیش نرفت.

راد در طول دو دهه اخیر، بازی در آثار تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی را نیز تجربه کرد که ازجمله این تولیدات می‌توان به آثاری، چون در چشم باد، سرزمین مادری و ترور خاموش اشاره کرد.

آخرین حضور راد مقابل دوربین، به سریال‌های ارثیه پدری و گیلدخت مربوط است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی