تیتر امروز

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد
در نهمین برنامه دیدار اندیشه و دومین‌ گفت‌وگو با محمدرضا یوسفی اقتصاددان و استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد

در نهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن‌پژوه به ادامه بحث در خصوص امکان یا امتناع اقتصاد اسلامی پرداخته شد.
کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...
گفت‌وگوی دیدارنیوز با کامران طالبی کارشناس اقتصادی

کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...

کامران طالبی تحلیلگر اقتصادی و محقق حقوق کارگران، در گفت‌وگو با دیدارنیوز از زوایای جدید و انتقادی به موضوع حقوق کارگران و مکانیسم و پروسه سالیانه تعیین حقوق و دستمزد کارگران در شورای عالی کار...
آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....

آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی/ تاج: ممکن است ۳۰۰ هزار دلار جریمه شویم

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی تهران گفت: مدیران دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس هم پیگیر بازسازی ورزشگاه آزادی هستند. هر دو باشگاه هم در مسابقات لیگ برتر و هم در لیگ نخبگان آسیا از ورزشگاه آزادی استفاده خواهند کرد و اگر نتوانیم بازی‌ها را به موقع برگزار کنیم هم ۳۰۰ هزار دلار جریمه خواهیم شد و هم ممکن است ۳ بر صفر دیدار‌ها را بازنده اعلام شویم.

کد خبر: ۱۶۸۹۷۲
۱۳:۵۳ - ۳۰ تير ۱۴۰۳

تاج

دیدارنیوز: رییس فدراسیون فوتبال گفت: از روند بازسازی ورزشگاه آزادی رضایت دارم، اما ممکن است در بازی‌های اول مقدماتی جام جهانی این ورزشگاه را در اختیار نداشته باشیم.

مهدی تاج در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای میزبانی با تیم ملی قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: در ورزشگاه آزادی کار‌های اصولی صورت گرفته و مقاوم سازی شده است. اکنون بحث معماری و بازسازی بخش‌های CIP، VIP و جایگاه خبرنگاران را در دستور کار داریم.

او ادامه داد: یک اسکوربرد که برای ۴۰ سال پیش است همچنان در ورزشگاه خواهد بود و یک اسکوربرد جدید هم خریداری شده که در ورزشگاه آزادی نصب خواهد شد. تمام تلاشمان را می‌کنیم که ورزشگاه آزادی برای میزبانی از اولین بازی ایران که در تاریخ ۱۵ شهریور برابر قرقیزستان خواهد بود، برسد، اما اگر به هر جهت تا این بازه زمانی بازسازی ورزشگاه آزادی به پایان نرسید، باید یک ورزشگاه جایگزین معرفی کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: مدیران دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس هم پیگیر بازسازی ورزشگاه آزادی هستند. هر دو باشگاه هم در مسابقات لیگ برتر و هم در لیگ نخبگان آسیا از ورزشگاه آزادی استفاده خواهند کرد و اگر نتوانیم بازی‌ها را به موقع برگزار کنیم هم ۳۰۰ هزار دلار جریمه خواهیم شد و هم ممکن است ۳ بر صفر دیدار‌ها را بازنده اعلام شویم.

او افزود: ارزیابی من از روند بازسازی ورزشگاه آزادی مثبت است و یک کار اصولی در این ورزشگاه صورت گرفته است. در جلسه امروز تصمیم گرفتیم تا ستادی متشکل از باشگاه‌ها تشکیل شود و هر روز گزارشاتی را به فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیز اعلام کنند و در روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه نیز جلسه خواهند داشت. در رابطه با ورزشگاه تختی هم باید بگویم که ۱۰ درصد کار باقی مانده دارد که انشاالله آماده می‌شود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی