تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
جانشین فرمانده انتظامی استان خبر داد

کشف بی‌سابقه ۱۰ کیلوگرم کوکائین در اصفهان

محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله بی‌سابقه کوکائین به وزن ۱۰ کیلوگرم در عملیات ویژه مأموران یگان تکاوری پلیس استان خبر داد.

کد خبر: ۱۶۸۸۳۶
۱۴:۰۳ - ۲۷ تير ۱۴۰۳

کشف ۱۰ کیلوگرم کوکائین در اصفهان

دیدارنیوز: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله بی‌سابقه کوکائین به وزن ۱۰ کیلوگرم در عملیات ویژه مأموران یگان تکاوری پلیس استان خبر داد.

محمدرضا هاشمی فر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و همه جانبه مجموعه پرتوان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان باندی که در زمینه قاچاق کوکائین فعالیت می‌کرد شناسایی و در رصد هوشمندانه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: نهایتاً پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و رصد هوشمندانه و لحظه‌ای تحرکات این باند یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل این نوع مواد هنگام عبور از منطقه کویری شرق استان شناسایی و در یک عملیات پیچیده و غافلگیر کننده توسط مأموران یگان تکاوری پلیس استان متوقف و در بازرسی دقیق از این خودروی ۱۰ بسته کوکائین به وزن ۱۰ کیلو کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به بی سابقه بودن کشف این مقدار کوکائین در کشور گفت: قاچاقچیان این محموله را از مرز‌های شرقی کشور وارد و قصد انتقال آن به مرکز کشور را داشتند که با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران پلیس در عملی کردن نقشه شوم خود ناکام ماندند.

وی از دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این عملیات و تحویل آن‌ها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای مرتبط با این باند کماکان در دست اقدام است.

سرهنگ هاشمی فر ادامه داد: ضمن اینکه به مجرمان و برهم زنندگان امنیت مردم هشدار می‌دهیم که هیچ نقطه امنی در استان برای آنان وجود نخواهد داشت از شهروندان هم انتظار داریم مانند همیشه ما را در امر مبارزه با کسانی که در زمینه خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کنند یاری داده و اطلاعات و گزارش‌های خود در این خصوص را از طریق تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره تلفن ۲۱۸۲۵۴۶۲ ارائه کنند تا در اسرع وقت با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی