تیتر امروز

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آسیب شناسی مناسک حسینی
دیدگاه محمد منصورنژاد، پژوهشگر دینی درباره مناسک حسینی

آسیب شناسی مناسک حسینی

محمد منصورنژاد، محقق و دین پژوه در یادداشتی تحلیلی، مناسک و عزاداری محرم را مورد آسیب‌شناسی قرار داده است.
برخی رسانه‌ها از شنیده شدن صدایی شبیه انفجار در اطراف حرم شاهچراغ (ع) خبر دادند

انفجار در شاهچراغ تکذیب شد، تیرهوایی بود/ فرمانده فارس: یک سارق را دستگیر کردیم

در حالی که از دقایقی پیش خبرهایی درباره انفجار و تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز منتشر شده، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس در جمع مردم در این رابطه گفت: هیچ اتفاقی خاصی نیفتاده است و ما تنها یک سارق را دستگیر کردیم.

کد خبر: ۱۶۸۷۴۸
۲۳:۱۶ - ۲۵ تير ۱۴۰۳

انفجار در شاهچراغ تکذیب شد/ فرمانده فارس: یک سارق را دستگیر کردیم

دیدارنیوز: دوشنبه شب صدایی شبیه انفجار در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) شنیده شد. فرمانده انتظامی فارس در این باره اعلام کرد که یک سارق در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) دستگیر شده است.

به نقل از ایسنا، شنیده‌ها حاکی از آن است که صدایی شبیه انفجار از نزدیکی بازار حاجی در اطراف حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به گوش رسید، اما هم‌اکنون برنامه سوگواری حسینی از حرم مطهر به صورت مستقیم از شبکه فارس در حال پخش بوده و همه چیز در امن و امان و آرامش است.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس در این رابطه به ایسنا گفت: انفجاری رخ نداده است و هم اکنون در حال عزیمت به محل هستیم و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دقایقی پیش سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس در جمع مردم در این رابطه گفت: هیچ اتفاقی خاصی نیفتاده است و ما تنها یک سارق را دستگیر کردیم.

قزلسفلی نیز گفت: هم اکنون در محوطه اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) هستیم و اوضاع را بررسی کردیم و هیچ مورد و مسئله خاصی نیست و هیچ مسئله امنیتی به وجود نیامده است.

هم اکنون پخش مستقیم برنامه سوگواری حسینی از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از شبکه فارس در حال پخش بوده و آرامش در حرم مطهر برقرار است.

توضیحات معاون سیاسی استاندار فارس درباره حادثه حرم شاهچراغ

اسماعیل قزل سفلی امشب با حضور در استودیو صداوسیمای فارس که به صورت زنده از شبکه فارس در حال پخش بود اظهارداشت: خوشبختانه هیچ مسئله امنیتی در حرم شاهچراغ رخ نداده است و ماموران به یک سارق مشکوک و برای دستگیری وی یک تیر هوایی را شلیک می‌کنند و این موجب نگرانی مردم و شهروندان شد.

وی افزود: الحمدالله حرم مطهر حضرت شاهچراغ در امن و امان است و هیئت‌های عزاداری در حال عزاداری هستند و اوضاع تحت کنترل است و هیچگونه مشکلی نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی