تیتر امروز

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آسیب شناسی مناسک حسینی
دیدگاه محمد منصورنژاد، پژوهشگر دینی درباره مناسک حسینی

آسیب شناسی مناسک حسینی

محمد منصورنژاد، محقق و دین پژوه در یادداشتی تحلیلی، مناسک و عزاداری محرم را مورد آسیب‌شناسی قرار داده است.
کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد

آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی بازنده جنگ علیه غزه هستند

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به حمله اخیر اسرائیل به مدرسه تحت حمایت «‎آنروا» در نوار ‎غزه، نوشت: آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی حامی اسرائیل، در کنار رژیم یادشده بزرگترین بازنده جنگ علیه غزه هستند. آن‌ها نه فقط جنگ، بلکه اخلاق و شرافت انسانی را نیز باخته‌اند.

کد خبر: ۱۶۸۷۱۳
۱۰:۲۱ - ۲۵ تير ۱۴۰۳

آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی بازنده جنگ علیه غزه هستند

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه تحت حمایت «‎آنروا» در نوار ‎غزه گفت: این اقدام یکبار دیگر بخش تاریک و پنهان غرب مدعی را برای جهانیان به تصویر کشید.

ناصر کنعانی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«حمله رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به مدرسه تحت حمایت ‎آنروا در نوار ‎غزه، یکبار دیگر بخش تاریک و پنهان غرب مدعی را برای جهانیان به تصویر کشید.

از رژیم نامشروعی که حیات ننگین خود را با اشغال، قتل عام، ترور، کشتار زنان و کودکان و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها آغاز کرده، انتظار رفتار انسان‌دوستانه و مبتنی بر قواعد بین‌المللی نمی‌رود، زیرا بنیان آن بر جنایت استوار است.

واقعیت تأسف‌بار، امّا سکوت و بی‌عملی دولت‌های غربی و اروپایی مدعی اخلاق، قانون و ‎حقوق بشر است که در قبال این حجم از جنایت و وحشی‌گری، همچنان مشغول فریب افکار عمومی و بازی با کلمات و عبارات هستند.

آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی حامی رژیم صهیونیستی، در کنار رژیم یادشده بزرگترین بازنده جنگ علیه غزه هستند. آن‌ها نه فقط جنگ، بلکه اخلاق و شرافت انسانی را نیز باخته‌اند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی