تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

رگبار و وزش باد شدید در چند استان

با اعلام رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، رگبار، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در برخی استان‌ها پیش بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۶۸۷۱۰
۰۹:۵۶ - ۲۵ تير ۱۴۰۳

رگبار و وزش باد شدید در چند استان

دیدارنیوز: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در برخی استان‌ها خبر داد.

صادق ضیاییان، در تشریح آخرین وضعیت هوا در کشور گفت: روز‌های دوشنبه تا جمعه در ساعات بعد از ظهر و شب در شمال آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکزی البرز، جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گرد و خاک و در شمال آذربایجان غربی بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت در برخی مناطق مرکزی و شرق کشور دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از جنوب غرب و روز‌های چهارشنبه تا جمعه علاوه بر این مناطق در شمال شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: از روز چهارشنبه وزش باد و گرد و خاک در نیمه شرقی کشور تشدید می‌شود در سه روز آینده خلیج فارس و دریای عمان نیز مواج است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۶ تیر) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ساعات شب صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. حداقل و حداکثر دمای ۲۶ و ۳۷ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۷ تیر) صاف، تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۷ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی