تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور:

۹۰ هزار کلاس درس کشور سامانه گرمایشی استاندارد ندارد

News Image Lead

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: نزدیک به ۹۰ هزار کلاس درس در کشور سامانه گرمایشی استاندارد ندارند.

کد خبر: ۱۶۸۶۷
۱۸:۰۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: از سال ۹۱ بحث استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس در دستور کار سازمان نوسازی مدارس کشور قرار گرفت و اعتباراتی نیز برای آن پیش‌بینی شد.

وی ادامه داد: از آن زمان تاکنون ۶۰ درصد مدارسی که سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد ندارند، مجهز به سیسیتم استاندارد شدند و ۴۰ درصد باقی ماندند.

ورناصری به توزیع ۸ هزار بخاری هوشمند گازی بین مدارس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۹۰ هزار کلاس درس دارای سیستم گرمایشی استاندارد نیستند که امیدواریم تا یک یا دو سال آینده سیستم گرمایشی و سرمایشی این مدارس نیز استاندارد شود.

وی در خصوص سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی، اظهار کرد: مؤسس مدارس غیردولتی برای اخذ مجوز فعالیت باید از سازمان نوسازی مدارس، مجوز استاندارد فضای آموزشی و تجهیزات را بگیرند که این مجوز دو ساله است و باید هر دو سال یکبار، آنها این مجوز را تمدید کنند و اگر انجام دهند، تخلف محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی