تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

ایران تهاجم وحشیانه اسرائیل علیه آوارگان فلسطینی را محکوم کرد

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تهاجم وحشیانه ارتش اسرائیل علیه محل استقرار آوارگان فلسطینی در منطقه "مواصی" شهر خان یونس را به شدت محکوم کرد.

کد خبر: ۱۶۸۶۴۰
۱۹:۰۲ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

کنعانی

دیدارنیوز: ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به جنایت تازه اسرائیل واکنش نشان داد.

به نقل از رسانه وزارت خارجه، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در محکومیت شدید تهاجم وحشیانه ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی علیه محل استقرار آوارگان فلسطینی در منطقه "مواصی" شهر خان یونس موضع‌گیری کرد.

ناصر کنعانی تهاجم وحشیانه صبح امروز ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی علیه محل استقرار آوارگان فلسطینی در منطقه "مواصی" شهر خان یونس را به شدت محکوم کرد و آن را اقدامی وحشیانه در استمرار نسل‌کُشی جاری در غزه با حمایت آمریکا و سایر مدعیان حقوق بشر دانست.

کنعانی افزود؛ قتل‌عام منطقه مواصی که طی آن صد‌ها فلسطینی بی‌گناه شامل زنان و کودکان شهید و مجروح شده‌اند، به صراحت بیانگر عزم جدی رژیم اشغالگر صهیونیستی در سایه سکوت مرگبار جامعه جهانی برای ادامه ارتکاب نسل‌کُشی علیه ملت فلسطین با هدف درهم شکستن روحیه مقاومت و پایداری قهرمانانه و شرافتمندانه آنان در مقابل ارتش تروریستی رژیم آپارتاید اسرائیل است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی از جامعه جهانی بویژه دولت‌های اسلامی و سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول حقوقی و حقوق بشری خواست با عمل به وظایف ذاتی، قانونی و انسانی خویش در قبال جنایت صورت گرفته، واکنش قاطع و مؤثر اتخاذ نمایند و تمام تلاش خویش را جهت متوقف ساختن کامل و پایدار اقدامات جنایتکارانه رژیم اسرائیل علیه مردم بی‌پناه فلسطین در نوار غزه بکار گیرند.

کنعانی ادامه داد؛ جنایت‌های چند روز اخیر رژیم صهیونیستی در حملات عامدانه به مدارس، بیمارستان‌ها و اردوگاه‌های آوارگان با هدف کشتار هدفمند و پاکسازی نژادی، ضمن نمایش درماندگی این رژیم در مقابل ایستادگی بی‌نظیر ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی، یک بار دیگر وظایف خطیر دیوان دادگستری بین‌المللی و دیوان کیفری بین‌المللی برای پیگیری حقوقی و قضائی و دستگیری و محاکمه جانیان نژادپرست اسرائیلی را یادآوری می‌نماید.

سخنگوی وزارت امور خارجه از همه کشور‌های اسلامی، ملت‌ها و دولت‌های آزاده جهان که دغدغه ارزش‌های اخلاقی، انسانی و کرامت بشری را دارند، درخواست کرد تا با اعمال تحریم‌های همه جانبه و پیگیری قضایی بین‌المللی، سردمداران جنایت‌پیشه رژیم اسرائیل را هر چه زودتر به پای میز محاکمه بکشانند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی