تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
وکیل دادگستری می‌گوید دیوان عالی کشور، ایرادات مطرح شده در پرونده را پذیرفته است

آخرین خبر از پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش

مانوش منوچهری، وکیل پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر درباره آخرین وضعیت این پرونده گفت: دیوان عالی کشور، ایرادات مطرح شده در پرونده را پذیرفته است و پرونده را برای بررسی و تحقیقات بیشتر مجددا به دادسرا ارجاع کردند.

کد خبر: ۱۶۸۶۲۱
۱۳:۱۶ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

آخرین خبر از پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش

دیدارنیوز: وکیل پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش گفت: دیوان عالی کشور، ایرادات مطرح شده در پرونده را پذیرفته است و پرونده را برای بررسی و تحقیقات بیشتر مجددا به دادسرا ارجاع کردند.

مانوش منوچهری، وکیل پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر، درباره آخرین جزئیات این پرونده گفت: دیوان عالی کشور، ایرادات مطرح شده در پرونده را پذیرفته است و پرونده را برای بررسی و تحقیقات بیشتر مجددا به دادسرا ارجاع کردند.

وی درباره به جریان افتادن بررسی پرونده افزود: در حال حاضر، تحقیقات مجدد روی پرونده تقریبا آغاز شده و به جریان افتاده است. باید دوباره از محیط اصلی وقوع جرم تحقیقات به عمل بیاورند تا جزئیات بیشتری مشخص شود.

این وکیل دادگستری درباره آخرین وضعیت متهمین پرونده گفت: فعلا متهمین در زندان هستند و باید مجددا از آن‌ها تحقیقات بیشتری صورت گیرد.

منوچهری در پاسخ به این سوال که آیا در بررسی مجدد ایرادات پرونده احتمال دارد متهم دیگری به پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر اضافه شود، گفت: بستگی به روند تحقیقات دارد و ممکن است متهم دیگری هم وجود داشته باشد. بستگی به این دارد که روند تحقیقات موفقیت آمیز باشد، گزارش‌ها کامل شود و ببینیم چه چیزی از درون بررسی‌ها پیدا می‌شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی