تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
بازار گوشت قرمز همچنان ثابت مانده است

قیمت گوشت قرمز چند؟/ ران گوسفند ۸۱۰ هزار تومان

قیمت گوشت قرمز در سه سال اخیر به شدت افزایش یافته و براساس داده‌های منتشرشده، گوسفند زنده ۳۵۹ هزار تومان و ران گوسفندی به ازای هر کیلوگرم ۸۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

کد خبر: ۱۶۸۵۷۵
۱۰:۰۷ - ۲۲ تير ۱۴۰۳

قیمت گوشت قرمز

دیدارنیوز: قیمت گوشت قرمز امروز جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ اعلام شد. بازار گوشت قرمز همچنان ثابت مانده و این محصول پروتئینی با همان نرخ روز‌های گذشته به فروش می‌رسد.

گوشت قرمز یکی از محصولات ضروری سبد خانوار، سرشار از پروتئین است و ارزش غذایی بالایی را شامل می‌شود. براساس داده‌های منتشرشده، گوسفند زنده ۳۵۹ هزار تومان و ران گوسفندی به ازای هر کیلوگرم ۸۱۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان و چربی ۶۵۵ هزار ۳۱۰ تومان، گوشت شقه گوسفندی ۱۰ کیلوگرمی به ازای هر کیلوگرم ۷۵۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

لاشه گوسفندی تنظیم بازار به ازای هر کیلوگرم ۶۷۹ هزار تومان و شقه گوسفندی تنظیم بازار به نرخ ۶۹۹ هزار تومان توزیع می‌شود.

قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد با قیمت ۱۹۹ هزار ۳۱۰ تومان، ماهیچه گوسفندی یک کیلوگرمی به ازای هر کیلوگرم یک میلیون و ۱۱۰ هزار ۹۸ تومان و راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد ۶۵۵ هزار و ۳۱۰ خرید و فروش می‌شوند.

مصرف‌کنندگان به میزان مصرفی خود، دمبه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد را ۱۸۶ هزار و ۹۶۰ تومان، شیشلیک را با نرخ ۷۳۵ هزار تومان، آبگوشتی گوسفندی درجه یک ۲ کیلویی ۶۱۵ هزار تومان و سردست گوسفندی ممتاز ۳.۵ کیلویی را به ۶۹۵ هزار تومان خریداری می‌کنند.

تشدید نظارت بهداشتی در ماه محرم

با شروع ایام محرم و افزایش تقاضا فرآورده‌های دامی از جمله گوشت قرمز برای تهیه نذورات، طرح نظارت بهداشتی دامپزشکی در سطح استان تهران تشدید می‌شود.

دکتر محمدیان، مدیر کل دامپزشکی تهران در این راستا بیان کرد: طی اجرای این طرح اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در قالب دو شیفت کاری سازماندهی و آماده ارائه خدمات بهداشتی به شهروندان هستند.

وی در ادامه افزود: در روز‌های تاسوعا و عاشورا بازرسان بهداشتی و ناظران ذبح شرعی در قالب اکیپ‌های ثابت و سیار متشکل از دامپزشک، بازرس بهداشت گوشت و ناظر ذبح شرعی، کنترل و نظارت بهداشتی و ذبح شرعی دام‌ها را انجام می‌دهند و پیشگیری از شیوع بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و دام ازجمله تب کریمه خونریزی دهنده کریمه کنگو و اطمینان شهروندان از سلامت فرآورده‌های خام دامی مصرفی و ارتقاء سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی