تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نامه سرگشاده رحمت‌اله بیگدلی به دکتر مسعود پزشکیان

نامه مهم و سرگشاده رحمت‌اله بیگدلی به دکتر مسعود پزشکیان درباره ضرورت تعیین دقیق و شفاف وضعیتی که تحویل می‌گیرد.

کد خبر: ۱۶۸۵۲۹
۱۱:۳۳ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

نامه سرگشاده رحمت‌اله بیگدلی به دکتر مسعود پزشکیان

 

‍ ‏دیدارنیوز: نامه مهم و سرگشاده رحمت‌اله بیگدلی به دکتر مسعود پزشکیان در باره ضرورت تعیین دقیق و شفاف وضعیتی که تحویل می‌گیرد.

رحمت‌اله بیگدلی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای سیاستگذاری ستاد مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در نامه‌ای سرگشاده خطاب به وی در شبکه ایکس نوشت:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس‌جمهوری اسلامی منتخب ملت ایران

با تشکر از ملت رشید ایران و با سلام و درود و آرزوی توفیق خدمت به ملت برای شما.

همان‌طور که مستحضرید اکثریت قاطع ملت ایران از دولت مرحوم ابراهیم رئیسی ناراضی هستند و یکی از مهم‌ترین علل پیروزی شما در انتخابات اخیر نارضایتی مردم از دولت مرحوم رئیسی بود؛ دولتی که دلار ۲۴ هزار تومانی و سکه ۹ میلیونی و گوشت ۱۰۰ هزار تومانی و پراید ۱۰۰ میلیونی تحویل گرفت و در عرض سه سال دلار را ۶۰ هزار و سکه را ۴۰ میلیون و گوشت را ۸۰۰ هزار و پراید را ۳۵۰ میلیون تومان کرد!

حامیان وضع موجود ابر و باد و مه و خورشید و فلک را علیه شما به‌کار گرفتند و آقای سعید جلیلی را ادامه رئیسی خواندند و خانواده مرحوم رئیسی هم از آقای جلیلی حمایت کردند، اما مردم دست رد به سینه ادامه دولت رئیسی زدند!

اما اینک صداوسیما و امپراطوری دروغ در رسانه‌های حامی دولت مرحوم رئیسی و شبکه‌های اجتماعی سعی می‌کنند با انتشار دروغ‌های شاخدار چنین وانمود کنند که شما یک کشور گل و بلبل را تحویل می‌گیرید.

از این‌رو به عنوان یکی از حامیان شما که فردا باید پاسخگوی عملکرد شما باشم از جناب‌عالی می‌خواهم که یک تیم توانمند را مأمور کنید تا به صورت رسمی و با امضای آقای محمد مخبر سندی را تنظیم و امضا کنند که مرحوم رئیسی کشور را در چه وضعیتی از حیث تورم، رشد اقتصادی، شاخص فلاکت، قیمت‌ها، خزانه، بدهی‌ها، رشد نقدینگی ناشی از چاپ اسکناس بدون پشتوانه، اوراق قرضه، احداث مسکن، ایجاد شغل واقعی، واگذاری اموال دولتی، فساد و ... از روحانی تحویل گرفته بود و در چه وضعیتی به شما تحویل می‌شود تا مانع حرف و حدیث‌های متضاد و دروغ‌های تکان‌دهنده و شاخداری شود که امپراطوری دروغ در باره دولت مظلوم دکتر حسن روحانی گفت و همچنان می‌گوید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی