تیتر امروز

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آسیب شناسی مناسک حسینی
دیدگاه محمد منصورنژاد، پژوهشگر دینی درباره مناسک حسینی

آسیب شناسی مناسک حسینی

محمد منصورنژاد، محقق و دین پژوه در یادداشتی تحلیلی، مناسک و عزاداری محرم را مورد آسیب‌شناسی قرار داده است.
یادداشتی از محمد مهاجری

آقای پزشکیان! بر آن عهد که بستید، هستید؟

محمد مهاجری، فعال اصولگرا در یادداشتی کوتاه با عنوان «آقای پزشکیان! بر آن عهد که بستید، هستید؟» نوشت: امید می‌رود پزشکیان بر عهدی که با مردم بسته بماند تا دولتی کارآمد تشکیل دهد و هیچ سهمی به مغازه‌ها و دکه‌های سیاسی واگذار نکند.

کد خبر: ۱۶۸۴۱۵
۱۲:۰۱ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

پزشکیان

دیدارنیوز _ محمد مهاجری*: هنوز نه تنفیذ انجام شده، نه تحلیف، افراد منتظرالوزاره دارند معاونان خود را در دولت پزشکیان تعیین می‌کنند!

عده‌ای هم عضو فلان تشکل و بهمان جبهه سهم خود را از دولت می‌خواهند و حالی‌شان هم نیست که رئیس‌جمهور در آخرین مناظره گفت عضو و وامدار هیچ حزب و تشکیلاتی نیست. حالا دوره افتاده‌اند که حاجی انا شریک!

آقایان روحانی و خاتمی محترمند و خدمات‌شان به ایران قطعا در تاریخ می‌ماند. اگر دولت سوم هرکدام از این دو تشکیل می‌شد موفق‌تر از دولت مرحوم شهید رئیسی و هزاران بار برتر از دولت زنبیل آقای جلیلی بود. با این حال کی گفته افرادی صالح‌تر و کارآمدتر از آن دولت وجود ندارد و باید از رجال آن‌ها استفاده کرد؟

به گمانم دولت پزشکیان نباید بوی کهنگی داشته باشد. مردان باتجربه مشاورانی پرفایده‌اند، اما حضورشان در دولت لزوما مفید نیست.

امید می‌رود آقای پزشکیان بر عهدی که با مردم بسته بماند تا دولتی کارآمد تشکیل دهد و هیچ سهمی به مغازه‌ها و دکه‌های سیاسی واگذار نکند.»

*فعال سیاسی اصولگرا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی