تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

گفتگوی شریف با پزشکیان؛ اشتیاق برای همکاری نزدیک ایران و پاکستان

شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان در گفتگو با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ایران اعلام کرد که مشتاق همکاری نزدیک با وی برای تقویت بیشتر روابط تهران و اسلام‌آباد و ارتقای همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف از جمله تجارت، انرژی و امنیت منطقه است.

کد خبر: ۱۶۸۴۱۳
۱۱:۳۴ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

پزشکیان

دیدارنیوز: نخست‌وزیر پاکستان در یک گفت‌وگوی تلفنی با رئیس‌جمهور منتخب ایران ضمن تبریک به او برای پیروزی در انتخابات، روابط میان ۲ کشور را برادرانه توصیف و تاکید کرد مشتاق همکاری نزدیک با وی در تمام زمینه‌ها است.

شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان عصر روز دوشنبه به صورت تلفنی با مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ایران گفتگو کرد تا صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به مناسبت پیروزی پزشکیان در انتخابات به او ابلاغ کند.

بنابر گزارش اردوپوینت، در بیانیه دفتر نخست وزیری پاکستان آمده است: نخست وزیر آرزوی خیر خود را برای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌کند و انتقال موفقیت‌آمیز سیاسی از طریق روند دموکراتیک را به ایشان و همچنین ملت برادر ایران تبریک می‌گوید.

بر اساس این بیانیه، شهباز شریف در اظهارات خود تاکید کرد پاکستان و ایران به عنوان کشور‌های همسایه و برادر با تاریخ، ایمان، فرهنگ و سنت‌های مشترک به یکدیگر پیوند خورده‌اند.

نخست وزیر پاکستان همچنین با آرزوی موفقیت برای رئیس‌جمهور منتخب ایران در دوران فعالیت خود گفت: مشتاق همکاری نزدیک با وی برای تقویت بیشتر روابط تهران و اسلام‌آباد و ارتقای همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف از جمله تجارت، انرژی و امنیت منطقه است.

نخست وزیر پاکستان در ادامه خاطر نشان کرد: تصمیمات مشترک ۲ کشور در سفر تاریخی دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فقید در فروردین ۱۳۹۳، پایه بسیار خوبی برای مشارکت سودمند ۲ جانبه میان ۲ کشور ایجاد کرده است.

بنابر اعلام دفتر نخست وزیری پاکستان، رئیس جمهور منتخب ایران نیز ضمن تشکر از تبریکات نخست وزیر، تمایل خود را برای تعمیق بیشتر روابط دوستانه بین دو ملت برادر ابراز کرد. سران دو کشور همچنین در مورد مسائل منطقه‌ای گفتگو کردند و بر سر ادامه هماهنگی و رایزنی نزدیک توافق کردند.

پیش از این، رئیس جمهور، رئیس مجلس ملی و وزیر امورخارجه پاکستان انتخاب مسعود پزشکیان را به‌عنوان نهمین رئیس جمهوری ایران تبریک گفتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی