تیتر امروز

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۳)

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا بودیم. او پیش بینی کرد که مسعود پزشکیان، رئیس جمهور است.
وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...
در جمع مردم آذربایجان غربی مطرح شد

پزشکیان در ارومیه: یک اداره را مدیریت نکردند، حالا می‌خواهند مملکت اداره کنند

مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به ارومیه گفت: افرادی که یک اداره را مدیریت نکردند حالا می‌خواهند بیایند مملکت اداره کنند، آن‌ها مدعی اند ما با مردم نیستیم در حالی که ما نوکر مردمیم و در کنار آنان هستیم و همیشه با مردم بودیم.

کد خبر: ۱۶۸۰۶۸
۱۷:۱۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۳

پزشکیان: با بستن مرزها کار به جایی نمی‌رسد

دیدارنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با بستن مرز‌ها کار به جایی نخواهد رسید، تلاش می‌کنیم گردشگری و تجارت ایران رونق بگیرد.

مسعود پزشکیان که به ارومیه سفر کرده است، بعد از ظهر چهارشنبه - ۱۳ تیر- در جمع گروه‌های مختلف مردمی از سراسر استان آذربایجان غربی در خانه جوان در ارومیه، اظهار داشت: شهیدان متعلق به همه مردم ایران هستند، مردم ایران انقلابی‌اند، من از این همه شور و شوق و استقبال و اظهار و محبت مردم سپاسگزارم.

صدای محرومان و بیصدایان خواهیم بود

پزشکیان گفت: من فرزند این آب و خاکم و از محله عرب‌باغی و محلات قدیمی این شهرک هستم، این شهر و کوچه‌ها و محلاتش برای من سرشار از خاطره است؛ مطمین باشید به عنوان فرزند آذربایجان هیچ‌وقت به شما دروغ نخواهم گفت و همیشه با شما مردم صادق خواهم بود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: برخی در این کشور یک جور حرف می‌زنند، اما جور دیگر عمل می‌کنند، ولی ما ثابت خواهیم کرد که صاف و ساده و صادق هستیم؛ ما صدای محرومان و بیصدایان خواهیم بود؛ نوکر مردم خودمان خواهیم بود.

وی با تشکر از نیروی انتظامی و سپاه و نیرو‌های امنیتی کشور، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد گردشگری و تجارت ایران رونق بگیرد، با بستن مرز‌ها کار به جایی نخواهد رسید.

در ایران همه باهم برادریم

پزشکیان گفت: افرادی که یک اداره را مدیریت نکردند حالا می‌خواهند بیایند مملکت اداره کنند، آن‌ها مدعی اند ما با مردم نیستیم در حالی که ما نوکر مردمیم و در کنار آنان هستیم و همیشه با مردم بودیم.

نامزد چهادهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رسول خدا (ص) وقتی مکه را فتح کرد سخنرانی کرد و پیام‌های بسیاری داشتند و یکی از پیام‌ها این بود «همه انسان‌ها باهم مثل برادرند...»، عرب و عجم هیچ‌برتری به جز تقوا بر هم ندارند، از ترک و کرد و عرب و ... در ایران همه باهم برادریم.

پزشکیان بیان کرد: مسائل و مشکلات شغلی، صنفی و بیمه کارگران، بازنشستگان و معلمان را پیگیری می‌کنیم.

وی در میان تشویق حاضران در سالن گفت: بژی کرد و بژی آذربایجان/ زنده باد آذربایجان، زنده باد ایران با همه همه اقوام و مذاهب ایران، ایران متحد و یک صدا.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی